گجت Huawei Watch Fit با صفحه نمایش مستطیلی و عمر باتری ۱۰ روزه راه اندازی شد.

ساعت هوشمند جدید هوآوری شبیه ساعت اپل است +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هوآوی نمونه کارهای دستگاه های پوشیدنی خود را گسترش داده است، این برند چینی ساعت هوشمند جدیدی را با نام Huawei Watch Fit معرفی کرده است. برخلاف سری های موجود Watch GT این شرکت ، جدیدترین نسخه دارای صفحه نمایش مستطیل شکل است و به نظر می‌رسد شبیه به ساعت اپل است اما با نمایشگری بلندتر.

هوآوی واچ فیت در برخی بازارها راه اندازی شده و همچنین دارای برچسب قیمت مقرون به صرفه ای است، این ساعت هوشمند از معماری چیپست دوگانه و الگوریتم‌های صرفه جویی در مصرف انرژی بهره می‌برد و همچنین از قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع نیز برخوردار است. بیایید نگاهی به Huawei Watch Fit بیندازیم.



مشخصات و ویژگی‌های Huawei Watch Fit

دستگاه Huawei Watch Fit از صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی با رزولوشن ۲۸۰ × ۴۵۶ پیکسل و شیشه منحنی ۲.۵D برخوردار است. این نمایشگر نسبت ۷۰ درصد نمایشگر به بدنه را ارائه می دهد. ساعت هوشمند جدید هوآوی مجهز به یک ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن و یک ساعت مچی اضافی از توسعه دهندگان شخص ثالث است و یک دکمه در سمت چپ برای بیدار کردن ساعت هوشمند وجود دارد. دستگاه تا ۵ATM در برابر آب مقاوم است و Huawei Watch Fit در گزینه‌های رنگی صورتی ، سیاه گرافیتی ، سبز نعناعی و نارنجی ارائه می شود.


ساعت هوشمند Huawei Watch Fit مجهز به یک مانیتور ضربان قلب ۲۴ ساعته ، سنسور SpO۲ و ردیاب خواب بوده، همچنین قادر به ردیابی دوره‌های قاعدگی زنان است. ساعت هوشمند همراه با Huawei TruRelax برای ردیابی استرس در تمام روز و یادآوری کم تحرک است. این دستگاه پوشیدنی ۱۲ نوع تمرین سریع و متحرک و ۹۶ حالت تمرینی شامل ۱۲ حالت ورزشی را ارائه می‌دهد. Huawei Watch Fit مجهز به یک سنسور داخلی GPS است که معیارهای زمان واقعی را ارائه می دهد و این ساعت هوشمند همچنین دارای یک سنسور ۶ محوره IMU است که شامل شتاب سنج و ژیروسکوپ است.

گجت Huawei Watch Fit نیز دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که با ارائه چیپ ست دوگانه و الگوریتم های صرفه جویی در مصرف باتری، تا ۱۰ روز شارژدهی به کاربران خود می‌دهد، هوآوی ادعا می‌کند با ۵ دقیقه شارژ این دستگاه باتری یک روز شارژ دارد. در مورد راحتی کاربر ، Huawei Watch Fit اعلان‌هایی را برای پیامک‌های دریافتی، تماس‌ها و سایر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند پخش موسیقی و شاتر دوربین را از طریق ساعت هوشمند خود کنترل کنند.



قیمت و در دسترس بودن Huawei Watch Fit

ساعت Huawei Watch Fit دارای برچسب قیمت ۷۵۰۰ روپیه است، فروش آن از ۳ سپتامبر در چین آغاز می شود و دسترسی بین المللی این ساعت هوشمند در حال حاضر مشخص نیست. با توجه به اینکه هوآوی ساعت های هوشمندی را ارائه داده است ، می توان انتظار داشت Watch Fit در ماه های آینده وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.