معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه تئاتر شهر واقع در بلوار فکوری با تصاویر پیشکسوتان و نامداران تئاتر مشهد و طرح‌های گرافیکی مرتبط، محصور سازی شده است.

محصورسازی هنری پروژه تئاتر شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به محصورسازی هنری پروژه تئاتر شهر مشهد گفت: در هر پروژه یکی از مهم‌ترین موارد ایمنی محصورسازی و مشخص کردن حریم کارگاه است و باید بافت شهری از منطقه عملیات عمرانی جدا گردد.
او افزود: در سال‌های اخیر کشورهای توسعه یافته به سمت محصورسازی هنری رفته اند و سعی کرده اند تا با طرح‌های جذاب با مخاطب ارتباط برقرار نمایند و به جای استفاده از دیواره‌های بی روح و خشک، در زیباسازی شهر سهم خود را ایفا کنند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: از این رو مدیریت شهری اولین محصورسازی هنری پروژه‌های عمرانی را برای پروژه کارخانه نوآوری مشهد طراحی کرد و محصورسازی این پروژه به عنوان "سایه شهر" را طراحی و اجرا کرد.

کاظمی بیان کرد: در تجربه دوم، پروژه تئاتر شهر مشهد با تصاویر پیشکسوتان و نامداران عرصه تئاتر شهر مزین شد و با طراحی ویژه‌ای مرتبط با تئاتر، از هم اکنون با اهالی هنر به ویژه تئاتر قبل از بهره برداری ارتباط خواهد گرفت، لازم به ذکر است تصاویر این پنل‌ها به صورت دوره‌ای قابلیت تغییر دارند.
او تصریح کرد: ویژگی این محصورسازی که توسط سازمان عمران شهرداری مشهد انجام شده، این است که همه متوجه می‌شوند پروژه مرتبط با تئاتر است و قبل از افتتاح پردیس تئاتر با این مکان ارتباط موضوعی می‌گیرند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: پنل‌ها و تجهیزات تهیه شده برای این محصورسازی‌ها قابل حمل به پروژه‌های دیگر است و پس از پایان هر پروژه می‌توان با تغییر طرح‌های ورق‌های محصورسازی، آن‌ها را در موقعیت دیگری و برای پروژه‌ای دیگر استفاده کرد و از این لحاظ صرفه و صلاح این موضوع نیز در نظر گرفته شده است.
در این طرح تصاویری از پیشکسوتان و نامداران تئاتر شهر همچون رضا کیانیان، داریوش ارجمند، علی اصغری لشکری فر، غلامرضا بایزان منش، سعید تشکری، محمد لطفی مقدم، علی سوزنچی، محمد الهی، انوشیروان ارجمند، داود کیانیان، رضا حسینی، رضا رضاپور، علی آزاد نیا، بهار ارجمند، حمید رضا سهیلی، انوشیروان ارجمند، رضا صابری، محمد ملتجی، زهره مرادی، علی اصغر مذهب یوسفی، غلام رضا عارف نژاد و کمال الدین غراب منتشر یافته و به طور دوره‌ای تصاویر دیگر هنرمندان عرصه تئاتر شهر نیز بر نمای بیرونی پروژه اکران خواهد شد.
پروژه تئاتر شهر مشهد با بیش از ۶۵ میلیاردتومان اعتبار با همت شورای پنجم و تاکیدات شهردار با سه بلک باکس و امکانات سطح یک سالن‌های نمایشی در دستور کار مدیریت شهری مشهد قرار گرفته است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.