رییس اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سه مدیر متخلف مدرسه در این استان با صدور حکم هیات تخلفات کارکنان آموزش و پرورش برکنار شدند.

برکناری ۳مدیرمتخلف مدرسه در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی افشار  تخلف این افراد را دریافت وجه اجباری از والدین در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعلام و بیان کرد: مدیران متخلف پس طی مراحل صدور تذکر شفاهی و کتبی، به هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش معرفی شده‌ بودند.

وی به اجرای دو هزار و ۷۳۶ بازدید نظارتی از مدارس خراسان رضوی از آغاز کار ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید اشاره و بیان کرد: ظرف این مدت تاکنون ۱۲ مدیر متخلف مدارس در سطح این استان تذکر کتبی دریافت کرده‌اند.

رییس اداره ارزیابی آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: شش مدیر مدرسه متخلف دیگر نیز به اتهام دریافت غیرمجاز وجه در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان به هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش استان جهت بررسی عملکردشان و صدور حکم لازم معرفی شده‌اند.

وی گفت: والدین دانش‌آموزان در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در زمان ثبت‌نام مدرسه، نخست شکایت خود را به واحد بازرسی نواحی آموزش و پرورش و سپس به اداره ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۲۱۰۳ اعلام کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.