همزمان با روز گرامیداشت "شهدای مدافع سلامت" نمایشگاهی هنری با عنوان "ساحل نجات" در بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) دانشگاه علوم پزشکی مشهد برپا شد.

نمایشگاه آثار هنری در بیمارستان امام رضا مشهد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین، این نمایشگاه شامل آثار عکاسی ۲۰ نفر از هنرمندان برتر مشهدی با هدف پاسداشت زحمات جهادگران عرصه بهداشت و درمان با استفاده از زبان هنر، انتقال پیام اهمیت سلامتی و همچنین ابراز قدردانی از مدافعان سلامت در دوره مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا برپا شده است.

مدیریت امور فرهنگی و فوق‌برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی "نمایشگاه ساحل نجات" را همراه با کارگاه هنری یک روزه در محل بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) ویژه کادر درمان بیماران کرونایی که از بهمن پارسال تاکنون در خط مقدم جبهه سلامت حاضر هستند، دایر کرده‌اند. 
این نمایشگاه که تا پایان هفته جاری در همین مکان دایر است، پس از آن در دیگر بیمارستانهای درگیر با درمان بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا همچون قائم(عج) و شریعتی، همچنین بخشهای ستادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرک دانش و سلامت این شهر برپا می‌شود.
گرچه قرار بود نمایشگاه پذیرای عموم مردم برای ارتباط آنها از دریچه هنر با زحمات مدافعان سلامت باشد اما که بخاطر تداوم وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا به زمانی دیگر موکول شده است. 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۷۶ هزار و ۸۹۴  نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۲۱ هزار و ۶۷۲ نفر را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۳۲۵ هزار و ۱۲۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.