۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 718559

مهاجم فصل قبل پرسپولیس که به تازگی قراردادش با این باشگاه تمام شده با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد جلسه‌ای برگزار و در پایان آن اعلام کرد که تمایل دارد در پرسپولیس بماند.

علی علپیور:‌ کجا بهتر از پرسپولیس و هوادارانش؟

قدس آنلاین: علی علپیور که به تازگی قراردادش با باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است بعد از جلسه با مسئولان این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مذاکره انجام شد. در روزهای آینده باید درباره نقطه نظرات دیگر هم صحبت شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در پرسپولیس ماندنی است یا خیر هم، گفت:‌اگر خدا بخواهد و شرایط خوب باشد کجا بهتر از پرسپولیس و هوادارانش.

علیپور درباره بحث لژیونر شدنش هم توضیح داد: من باشگاه پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم که خودم پیش قدم شدم و به باشگاه آمدم. این افتخار من است و پیراهن دوست داشتنی پرسپولیس را هر کسی نمی‌تواند بپوشد. من هم این افتخار را داشتم که مربیان، بازیکنان و هواداران پشتم بودند. اینجا خانه خودم است. آمدم که صحبت کنم و ان‌شاءالله شرایط خوب باشد و افتخار این را داشته باشم که پیراهن پرسپولیس را دوباره بپوشم.

او درباره اینکه گفته می‌شود از باشگاه درخواست ۱۰ میلیارد تومانی داشته هم اظهار کرد: به اینکه این موضوع از کجا مطرح شده کاری ندارم ولی اینکه یک بازیکن درباره حق و حقوق و نقطه نظراتش صحبت کند طبیعی است. همان‌طور که مسئولان باشگاه رقم مورد نظرشان را به بازیکنان می‌گویند، آن‌ها هم مبلغ درخواستی را به باشگاه اعلام می‌کنند. دو طرف باید صحبت کنند و به توافق برسند. ان‌شاءالله هر اتفاقی رخ می‌دهد به نفع پرسپولیس باشد. 

علیپور در پاسخ به این پرسش که آیا اگر درخواستش پذیرفته نشود، در تیم دیگری در ایران بازی کند هم بیان کرد: من دوست  داشتم که به اینجا آمدم. من به احترام هواداران پیش قدم شدم و به باشگاه آمدم. اصلا انتظاری نداشتم با اینکه قراردادم تمام شده کسی به من زنگ بزند. پس وقتی آمده‌ام یعنی تمایل دارم. بقیه چیزها هم به شرایط برمی‌گردد. باید ببینیم شرایط چطور می‌شود که طی امشب و فردا بتوانیم صحبت‌های خوبی رد و بدل کنیم و بهتری اتفاقات برای هواداران پرسپولیس رخ بدهد چون لایقش هستند و همچنین بتوانیم جام‌های بیشتری با هم به دست بیاوریم. 

او که در نیمه نهایی جام حذفی با نظر سرمربی پرسپولیس نتوانست پنالتی بزند هم گفت: بازی تمام شده است و الان در یک رقابت جدید در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. صحبت کردن درباره این موضوع فایده‌ای ندارد. بازیکنان در ۱۲۰ دقیقه تلاش کردند. ۲ بر یک هم جلو افتادیم اما سرنوشت بازی آن‌طور رقم خورد. پنالتی شانسی است و طوری پیش رفت که استقلال برنده شد. این چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. در این چند سال ۸ جام به دست آوردیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.