۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 718628

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آزمون کنکور سراسری سال جاری پایان یافت ولی ما شاهد آن هستیم که همچنان مافیای کنکور در کشور جولان می‌دهد که باید فکری برای پایان آن کنیم.

طرح دو فوریتی مجلس درباره مافیای کنکور

قدس آنلاین:سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، درباره میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آزمون سراسری اظهار داشت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته من و حضورم در چندین محل برگزاری آزمون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور راضی‌کننده دانستم ولی از عملکرد مجری کنکور رضایتی ندارم.

 علی بابایی‌کارنامی  در این راستا توضیح داد و افزود: من به عینه مافیای کنکور را در سال جاری دیدم لذا از رئیس مجلس می‌خواهم هر چه سریع‌تر طرح دو فوریتی درباره نابودی مافیای کنکور و تعیین تکلیف آینده این جوانان در دانشگاه‌ها با حذف کنکور را اعلام وصول کند که برای همیشه این مافیا دست از سر داوطلبان و خانواده‌های آنها بردارد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: آزمون کنکور سراسری سال جاری پایان یافت ولی ما شاهد آن هستیم که همچنان مافیای کنکور در کشور جولان می‌دهد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول‌های سال‌های اخیر عده‌ای خاص برگزارکننده انحصاری کنکور بوده‌اند که وزارت علوم برای آنکه مشکلات اجرایی این موضوع را سر خود کم کند برگزاری کنکور را به این افراد واگذار کرده و حتی دانشگاه‌های کشور و به ویژه دانشگاه استان مازندران هم در این باره کاره‌ای نبوده و نسبت به اقدامات مافیای کنکور در مجری‌گری برگزاری آن معترض بودند.

وی خاطرنشان کرد: مافیای کنکور با اعمال سلیقه و نظر به مراکز آموزشی و دانشگاهی در فرآیند برگزاری کنکور دخالت کرده و نیتی خاص را دنبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    طوری نکنید بگیم کاش برگردیم به همون کنکور !! مطمئنم اگه کنکور رو بردارن زمینه پارتی بازی های گسترده فراهم میشه!!!