گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A۴۲ ۵G با صفحه نمایش ۶.۶ اینچی و دوربین‌های چهارگانه به بازار عرضه می شود.

سامسونگ "Galaxy A۴۲ ۵G" معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در ماه مارس ، سامسونگ گلکسی A۴۰ را با طراحی جمع و جور به بازار عرضه کرد. بلافاصله پس از عرضه ، این شرکت کره ای گلکسی A۴۱ را به عنوان نسخه ارتقا یافته همان گوشی معرفی کرد که همچنین دارای ظاهر و اندازه جمع و جور است.  این شرکت پس از رسمی شدن Galaxy A۵۱ ۵G و Galaxy A۷۱ ۵G ، Galaxy A۴۲ ۵G را به عنوان سومین گوشی هوشمند سری A خود با پشتیبانی از ۵G معرفی کرده است.

در مقایسه با مدل های قبلی ، Galaxy A۴۲ ۵G با صفحه نمایش بزرگتری ارائه میشود، این گوشی هوشمند ارزان ترین دستگاه ۵G از این برند خواهد بود. سامسونگ به تازگی A۴۲ ۵G را به طور رسمی اعلام کرده و جزئیات دقیق مشخصات آن را فاش نکرده است. در روزهای آینده باید منتظر جزئیات بیشتری باشیم.



مشخصاتی که انتظار می رود Samsung Galaxy A۴۲ ۵G داشته باشد

گوشی هوشمند گلکسی A۴۲ ۵G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی بزرگ S-AMOLED است که گفته می شود از وضوح کامل + HD پشتیبانی میکند و به نظر میرسد که به یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش مجهز شده است. قسمت عقب گوشی از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که از چهار قسمت متفاوت با رنگهای متفاوت بهره می‌برد. یک ماژول دوربین مربع شکل که چهار دوربین در آن قرار دارد ، در گوشه بالا سمت چپ پشت دستگاه دیده می‌شود و یک فلاش LED در زیر دوربین قرار گرفته است.

شایعات پیرامون گلکسی A۴۲ ۵G نشان داده است که با چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم تقویت می شود. این دستگاه می تواند در گزینه های ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار بیاید. این گوشی هوشمند می‌تواند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در خود جای دهد و تنظیم دوربین چهارگانه A۴۲ ۵G ممکن است شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی باشد. حدس زده می‌شود که این شرکت نسخه ۴G این گوشی را در بازارهایی که شبکه های ۵G هنوز تجاری نشده اند ، عرضه کند.



قیمت و در دسترس بودن احتمالی Samsung Galaxy A۴۲ ۵G

دستگاه Galaxy A۵۱ ۵G با برچسب قیمت ۴۹۹ دلار معرفی شد و گوشی هوشمند Galaxy A۴۲ ۵G می بایست برچسب قیمتی کمتری داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.