مسؤول هیأت ابوالفضلی قوچان از توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم در میان مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) این شهرستان توسط خادمان این هیأت مذهبی خبر داد.

توزیع غذای گرم میان مدافعان سلامت توسط خادمان هیأت ابوالفضلی قوچان

به گزارش قدس آنلاین، علی احسنی اظهار کرد: خادمان این هیأت مذهبی هم‌زمان با شیوع کرونا در کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و رزمایش مساوات و همدلی، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در میان مردم و نیازمندان این شهرستان کردند.

مسؤول هیأت ابوالفضلی قوچان بابیان اینکه تاکنون از زمان آغاز رزمایش همدلی و مساوات، حدود ۱۵ هزار پرس غذای گرم در این شهرستان توسط خادمان هیأت توزیع‌شده است، تصریح کرد: از این تعداد هم‌زمان با دهه اول ماه محرم ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان مردم به‌صورت متبرک توزیع شد و از این تعداد ۴ هزار پرس غذای گرم ویژه نیازمندان و مستمندان حاشیه شهر بوده است.

وی ادامه داد: مدافعان و مجاهدان سلامت نقش جدی‌ای را در مبارزه با ویروس کرونا ایفا کرده‌اند که به همین منظور هم‌زمان با شروع دهه دوم ماه محرم، ۱۶۰ پرس غذای گرم به‌صورت متبرک میان مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) این شهرستان توسط خادمان هیأت ابوالفضلی توزیع شد.

احسنی با تأکید بر این موضوع که به‌طورقطع برخی از قشرهای جامعه آسیب بیشتری دیده‌اند که باید برای آن‌ها تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرد، بیان کرد: برای کمک به محرومان، مستضعفین و کسانی که در این بحران متوجه آسیب‌های مختلفی شده‌اند بسته‌های مختلف معیشتی توسط خادمان هیأت ابوالفضلی تهیه شد که تاکنون طی ۴ مرحله توزیع در میان نیازمندان انجام‌گرفته است.

مسؤول هیأت امنای مسجد ابوالفضلی قوچان تصریح کرد: مجموعاً این بسته‌ها حدود ۳۷۰ سبد معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، چای، قند و غیره بوده که ارزش ریالی هر بسته معیشتی به‌طور میانگین ۲۵۰ هزار تومان است و توسط خادمان و جوانان این هیأت و جمعی از خیرین تهیه‌شده بود.

وی تأکید کرد: در اقدامی دیگر نیز ۷۲ سبد معیشتی به نیت یاران اباعبدالله الحسین(ع)، توسط خیرین و خادمان این هیأت تهیه‌شده که ارزش ریالی هر بسته ۲۳۰ هزار تومان است و شامل گوشت، برنج، روغن، قند، ماکارونی و چای بوده و تا روز جمعه میان مستمندان و نیازمندان توزیع خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.