به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی دویست و چهل و نهمین مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «خط حزب‌الله» در بارگاه منور امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، خط حزب‌الله در سخن هفته این شماره خود به نکات و گوشه‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در مواجهه با دشمن حقیقی ملت ایران پرداخته است که همواره جریان حزب‌اللهی باید نگاه و خود را به آن معطوف نماید.

دویست ‌و چهل ‌و ‌نهمین هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «خط اصلی را گم نکنیم» منتشر شد و معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با رویکرد تحقق اهداف نظام انقلابی و آگاهی دهی و آشنایی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) از منویات مقام معظم رهبری این هفته نیز میزبان برگزاری یکی دیگر از مسابقات فرهنگی خط حزب‌الله هست.

سؤالات مسابقه فرهنگی خط حزب‌الله از دویست و چهل و نهمین شماره این نشریه طراحی‌شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این مسابقه فرهنگی به بخش مسابقات سایت حرم مطهر رضوی به آدرس razavi.aqr.ir مراجعه کنند و پس از دانلود نشریه مذکور پاسخنامه را تکمیل کرده و به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند.

یادآوری می‌شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت‌پستال ازجمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در طول سال انجام می‌شود. آخرین‌مهلت شرکت در مسابقه فرهنگی ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ است. همچنین از سوی آستان قدس رضوی به برندگان این حرکت فرهنگی جوایز متبرک فرهنگی اهدا خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.