مدیرکل راه‌آهن خراسان گفت: کوپه قطارهای مسافربری عازم مشهد از دیگر نقاط کشور و بالعکس با هدف جلوگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تنها با ۵۰ درصد از گنجایش مسافری خود در این مسیر رفت و آمد می‌کنند.

قطارهای مسافربری با نصف ظرفیت به مشهد می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی نصیری‌ورگ افزود: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچنان قطارهای با کوپه ۶ تخته با سه مسافر و قطارهای با کوپه چهار تخته با ۲ مسافر در مسیر مشهد تردد می‌کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این همه شیوه نامه‌های بهداشتی در رابطه با پیشگیری از شیوع کرونا در داخل واگنها، ایستگاه ها و اماکن ایستگاهی مانند نمازخانه ها و سرویسهای بهداشتی بین راه و ایستگاه راه آهن مشهد رعایت شده و مکانهای مذکور به صورت مداوم ضدعفونی می شوند.

مدیرکل راه‌آهن  خراسان گفت: شمار مسافران ورودی و خروجی به مشهد در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال کاهش داشته است.

مسوولان راه‌آهن خراسان در خصوص میزان ورود مسافر از طریق ناوگان ریلی به مشهد و یا شمار قطارهای مسافربری در این مسیر اطلاعاتی ارائه نکردند. 

رییس قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی در آخرین مصاحبه خود  گفت: این استان از لحاظ شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد و تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی زائران و مجاوران مورد تاکید است.

دکتر سید محمدحسین بحرینی افزود: طی هفته نخست شهریور ماه امسال روند نزولی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان رضوی متوقف شده و این زنگ خطری برای افزایش دوباره تعداد بیماران کووید ۱۹ به شمار می‌رود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.