سفر برای زنده ماندن روح انسان ضروری است اما این روزها با بالا رفتن هزینه‌ها، سفر کردن سخت شده است و گاهی ناچاریم تمام برنامه‌های سفرمان را کنار بگذاریم اما خوشبختانه همیشه راه‌حلی برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد!

برای سفر ارزان چه باید کرد؟رفع چالش های هزینه اقامت با «میهمان شو»

یکی از چالش‌های اصلی که معمولاً قبل از هر سفری با آن درگیر می‌شویم تأمین هزینه‌های سفر است. حالا این هزینه‌ها می‌تواند هزینه‌های حمل‌ونقل باشد یا هزینه‌های اقامت و یا حتی هزینه‌های خوردوخوراک! نمی‌توان انکار کرد که

هزینه‌های حمل‌ونقل را می‌توان با خرید بلیط لحظه آخری کاهش داد و یا تا زمان تخفیف گذاری بر روی بلیط‌ها منتظر ماند. خوردوخوراک را می‌توان ساده گرفت و مقداری مواد غذایی برای مصرف در سفر به همراه برد. باور کنید که لازم نیست تمام وعده‌های غذایی را در رستوران بخورید با این کار هزینه‌ها هم تا حدود بسیار زیادی پایین می‌آید.

با هزینه‌های اقامت در سفر چه کنیم؟

قدیم‌ترها که برای اجاره سوئیت و یا رزرو هتل مجبور بودیم به روش‌های سنتی تن دهیم و خودمان را گرفتار بازار دلالان کنیم کاهش هزینه‌های اقامت کار بسیار سختی بود، به خصوص اگر در ایام پیک سال به جایی سفر می‌کردیم! اما حالا خبری از دردسرهای روش‌های سنتی برای پیدا کردن منزل مبله و اقامتگاه در سفر نیست؛ امروزه با توسعه و گسترش سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف مانند میهمان شو، رزرو اینترنتی سوییت، آپارتمان مبله فراگیر شده است و دیگر با آن چالش‌های قدیمی روبرو نمی‌شوید.

سفر ارزان به کیش را با میهمان شو تجربه کنید

با تمام شدن فصل تابستان بازار سفر به کیش دوباره رونق می‌گیرد. حتماً می‌دانید که آب‌وهوای جزایر جنوبی کشور گرم و مرطوب است. البته نه آن رطوبت ملایمی که در هوای شمال تجربه می‌کنید! در اینجا رطوبت هوا خصوصاً در تابستان با ورود به سونای بخار برابری می‌کند. گمان کنیم حالا متوجه دلیل هزینه‌های بسیار پایین برای سفر به کیش در تابستان شدید. تا نیمه اول بهار تب‌وتاب سفر به جزیره کیش داغ است اما همین‌که بهار از نیمه گذشت این بازار تا زمانی که وارد پاییز شویم از رونق می‌افتد. البته پاییز هم آن‌قدرها تعریفی نیست ولی نه خبری از آن گرمای سوزاننده است، نه خبری از آن هوای شرجی آزاردهنده، پاییز زمان خوبی برای سفر به کیش است اگر با بارندگی مشکلی نداشته باشید!

اجاره ویلا در کیش در فصل پاییز هنوز ارزان است، تخفیف‌های زیادی هم برای تفریحات جزیره وجود دارد که گردشگران را برای سفر به جزیره مجاب می‌کند. میهمان شو هم با در نظر گرفتن تمام سلیقه‌ها لیست کاملی از اقامتگاه بوم گردی، خانه محلی، سوییت مبله و ویلا لوکس برای اقامت در کیش آماده کرده است. کافی است وارد سایت شوید، نام کیش را در نوار جستجو وارد کنید تا تمام گزینه‌ها برای اجاره اقامتگاه در جزیره با قیمت، توضیحات و عکس به شما نشان داده شود.

در پاییز از جزیره آرام قشم هم غافل نشوید

برخلاف کیش که بیشتر با مراکز خرید و تفریحات هیجان انگیزش شناخته می‌شود و شما را برای تجربه‌ چند روز هیجان به سواحلش دعوت می‌کند، همه قشم را با ساحل آرام، نخلستان‌های سر به فلک کشیده و بناهای تاریخی‌اش می‌شناسند. اگر در طول تابستان سفر نرفته‌اید و حالا به دنبال یک ساحل امن و آرام برای سفر می‌گردید، پیشنهاد ما انتخاب جزیره قشم است.

پاییز فصل ارزانی برای سفر به قشم است. البته جای نگرانی نیست این ارزانی به دلیل بد بودن آب‌وهوا نیست. از آنجایی که پاییز فصل شروع مدارس و کار است تقاضا برای سفر به این منطقه کم می‌شود به همین دلیل هزینه‌های سفر هم تا حدود زیادی پایین می‌آید. اجاره اقامتگاه بوم گردی در قشم، نوعی اقامت بسیار ارزان در جزیره به‌ حساب می‌آیند؛ که رزروش از طریق سامانه رزرو آنلاین میهمان شو امکان‌پذیر است؛ اما اگر دنبال اقامتگاه دربست با قیمت مناسب می‌گردید، می‌توانید در میهمان شو برای اجاره سوئیت در قشم به سراغ خانه‌های محلی، منزل مبله و سوییت‌های کوچک و نقلی بروید که هم دربست هستند و مانند هتل‌ها محدودیت تعداد نفرات ندارند و هم تمیز و باکیفیت‌اند و برای اقامت تقریباً هزینه‌ای نصف هتل‌ها از شما دریافت می‌کنند.

پاییز را با کمترین هزینه میهمان یزد باشید!

تب‌وتاب کویرگردی بر خلاف سفر به جزیره‌ها در پاییز حسابی داغ است. یک شهر کویری مانند یزد مقصد بسیار مناسبی برای سفر در پاییز به حساب می‌آید و طبیعتاً قیمت‌ها هم برای سفر به یزد در پاییز به نسبت دیگر فصل‌ها بالاتر است. البته با میهمان شو جای هیچ نگرانی برای هزینه‌های اقامت نیست. این پلتفرم اینترنتی احتمالاتی مانند قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای در ایام پیک سال و پرداخت هزینه‌های اضافی برای امکانات حداقلی را به صفر رسانده است.

اگر تا به حال بنا به هر دلیلی یزد را ندیده‌اید، پاییز امسال با خیال راحت بار سفر ببندید و راهی یزد شوید. میهمان شو همراه شماست تا با کاهش هزینه‌های اقامت از سفرتان نهایت لذت را ببرید. اینجا به واسطه اینکه یک شهر توریستی و دیدنی است هرسال از گردشگران زیادی میزبانی می‌کند، پس طبیعتاً اقامتگاه‌های زیادی هم دارد. از خانه محلی گرفته تا اقامتگاه بوم گردی و ویلاهای لوکس و گران‌قیمت که میهمان شو تمام این گزینه‌ها را با توضیحات کامل، عکس و قیمت در اختیارتان می‌گذارد. کافی است وارد سایت شوید و با جستجوی نام یزد برای اجاره سوئیت در یزد اقدام کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.