استاندار خراسان رضوی در آیین بازگشایی مدارس گفت: حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست.

حفظ سلامت دانش‌آموزان بالاترین اولویت است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در آیین بازگشایی مدارس که امروز در هنرستان کار و دانش جمیله متقیان میلانی برگزار شد، علیرضا رزم‌حسینی با تبریک آغاز سال تحصیلی، سیاست استان در فرآیند بازگشایی مدارس را مبتنی بر سیاست‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه نشست امروز نمادین است و برگزاری کلاس‌ها بر اساس تصمیم‌های نظام آموزشی کشور است، تصریح کرد: بر اساس پروتکل‌های بهداشتی جلسات باید به صورت مختصر برگزار شود و حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده فرهنگیان اشاره کرد و افزود: نظام آموزش و پرورش را باید به عنوان یک نظام سرمایه‌گذاری تلقی کرد.

رزم‌حسینی حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم نمادین را نشان از اهمیت آموزش، پرورش و سلامت دانست و تصریح کرد: برای اجرای هر طرحی در خصوص نظام آموزشی در سطح استان آمادگی کامل داریم.

استاندار خراسان رضوی ظرفیت معین‌های اقتصادی در استان را فرصت مناسبی برای نظام آموزشی دانست و تأکید کرد: باید بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی برای تکمیل زیرساخت‌های آموزشی تلاش کنیم.

امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ شرق نیروی زمینی ارتش، سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی، تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.