رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پیگیر جذب ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر در جمعیت هلال احمر هستیم.

جذب بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو در هلال احمر
به گزارش قدس آنلاین، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات در نشست با دبیران باشگاه امدادگران و نجاتگران خراسان رضوی گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر در جمعیت هلال احمر طبق پیگیری‌های انجام شده به زودی از طریق آزمون‌های عمومی ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر جذب هلال احمر می‌شوند.
او افزود: تعداد ۱۲ هزار پست سازمانی در جمعیت هلال احمر وجود دارد و در کل کشور ۵ هزار امدادگر و نجاتگر در حال خدمت رسانی هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه جهت تجهیز کردن انبارهای امدادی، تجهیزات تخصصی نیاز است که ۲۱۴ میلیارد تومان تاکنون تخصیص یافته است.

ولی پور بیان کرد: با تفاهم نامه‌هایی که صورت گرفته پیگیر هستیم تا امدادگران و نجاتگرانی که ۱۰روز در پایگاه‌ها حضور دارند دفترچه خدمات درمانی دریافت کنند.
او تصریح کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین تذکرات مکرر وزیر بهداشت مبنی بر خودداری از سفرهای تابستانه امسال میلیون‌ها نفر مورد غربالگری قرار گرفتند و ۴۸ پست موقت امدادی در کل کشور راه اندازی شد.

شرکت ۴هزار و ۳۲۹ امدادگر در طرح نجات یار

حمید رضا اسکاش معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات کشور گفت: طرح نجات یار با حضور ۴هزار و ۳۲۹ امدادگر به زودی در پایگاه‌های سراسر کشور افتتاح می‌گردد.
او افزود: کمبود نیرو در چهار محور وجود دارد که با تفاهم نامه‌های صورت گرفته با واحدهای دیگر به زودی کمبود نیرو جبران می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.