با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا در دنیا افراد به دنبال سرگرمی‌های متنوع هستند که یکی از آنها کتابخوانی است، از آنجاییکه عموم مردم در قرنطینه به سر می‌برند، توصیه می‌شود تا بصورت اینترنتی خرید خود را ثبت نمایند و کتاب‌های مورد علاقه‌شان را درب منزل تحویل بگیرند. در این مقاله بهترین سایت‌های خرید کتاب را به شما معرفی خواهیم کرد تا با آنها آشنا شده و یک خرید رضایت‌بخش داشته باشید.

بهترین سایت برای خرید کتاب چیست؟نشانی یار مهربان را اینجا جست جو کنید

مطالعه کتاب نوعی ورزش ذهن محسوب می‌شود و اثرات مثبتی برروی فعالیت مغز دارد بگونه‌ای که از زوال عقل جلوگیری کرده و سلامت ذهن را تضمین می‌کند. دوستداران کتاب بدون‌شک با کتابفروشی‌های گوناگون در ایران آشنایی دارند و اگر به مطالعه آثار بین‌المللی علاقمند باشند با سایت های آنلاین خارجی نیز در ارتباط خواهند بود.

در دنیای پر هیاهوی امروز بسیاری از افراد وقتی برای حضور در کتابفروشی ندارند به همین علت فایل PDF، کتاب صوتی و کتاب‌های آنلاین را خریداری می‌کنند. بهترین سایت خرید کتاب سایتی است که دسترسی آسان را برای کاربران فراهم کرده و تمامی موضوعات و گروه های سنی را دربرگیرد.

۱ . سایت گاج مارکت

خانواده گاج در دنیای فرهنگی ایران نام آشناست، بگونه‌ای که بسیاری از ما با کتاب‌های کنکور این انتشارات درس خوانده و وارد دانشگاه شده‌ایم.

سایت گاج مارکت یکی از اعضای این خانواده بزرگ است که بستری را برای خرید آنلاین کتاب و نوشت‌افزار برای علاقمندان فراهم کرده است. شما با مراجعه به این سایت در موضوعات متنوع کتب غرق شده و از میان آن‌ها دست به انتخاب خواهید زد؛ همچنین می‌توانید از محصولات پرفروش و یا برندهای مطرح دنیا در قسمت لوازم‌التحریر این سایت دیدن کرده و ثبت سفارش کنید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی این است که در صورت بروز مشکل حین خرید می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت در ارتباط باشید تا به مشکل شما رسیدگی شود.

۲ . سایت شهر کتاب آنلاین

شهر کتاب از جمله قدیمی‌ترین مکان‌ها برای تهیه کتاب و انواع لوازم‌التحریر است که دوستداران کتاب را دور هم جمع می‌کند. چند سالی است که می‌توان با خرید اینترنتی از سایت شهر کتاب کمی از دنیای پر ترافیک فاصله گرفت و در آرامش به مطالعه پرداخت. شما با ثبت نام در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر خرید کتاب، با ناشران و نویسندگان آشنا شده و از بسته‌های پیشنهادی موجود در این وب‌سایت بهره مند شوید.

۳ . سایت Waterstones

یکی از سایت‌های معتبر بین‌المللی که امکان خرید آنلاین را برای علاقمندان فراهم کرده و به آسانی می‌توانید بسیاری از آثار را مشاهده کرده و خرید کنید. در این فروشگاه اینترنتی تازه‌ترین آثار منتشر شده، پرفروش‌ترین کتاب‌ها و آنهایی که به زودی منتشر می‌شوند را می توان مشاهده کرد و خلاصه‌ای از آن را خواند. در Waterstones امکان شنیدن پادکست و مطالعه وبلاگ در مورد کتاب‌های منتشر شده برای شما فراهم شده که در صورت تسلط به زبان انگلیسی می‌توانید از امکانات این سایت بهره‌مند شوید.

۴ . سایت طاقچه

اگر به تهیه کتاب‌های الکترونیکی و دانلود کتب صوتی علاقه دارید توصیه می‌کنیم تا به طاقچه سر بزنید و آثار پرفروش در زمینه‌های مختلف را مشاهده کرده و دانلود کنید. اگر مطالعه کتاب در لپ‌تاپ برای شما دشوار است می‌توانید نسخه اپلیکیشن این سایت را دریافت کرده و از تنوع کتب بهره‌مند شوید. توصیه ما به افراد علاقمند این است که فایل های صوتی را دانلود نموده و در حین رانندگی، کار، دوچرخه سواری و ... به آن گوش دهید و از اتلاف وقت جلوگیری نمایید.

۵ . سایت آدینه بوک

آدینه بوک یکی از سایت‌های معتبر خرید کتاب بوده که امکان سفارش آنلاین را برای شما فراهم کرده است. در صفحه اول این سایت شما می‌توانید کتاب‌های نشر آدینه را مشاهده کرده و خرید نمایید. در قسمت دسته‌بندی موضوعی این وب‌سایت با آثار متنوع از نویسندگان و همچنین کتب منتشر شده توسط انتشارات دیگر آشنا می‌شوید که امکان اضافه کردن آنها به سبد خرید برای دوستداران کتاب وجود دارد.

۶ . سایت Amazon

معتبرترین سایت بین‌المللی جهت سفارش کالا و محصولات گوناگون است که امکان خرید کتاب هم در آن وجود دارد. در حین سفارش کالاهای دیگر از سایت آمازون می‌توانید کتاب موردنظر خود را سفارش داده و در زمان معین درب منزل تحویل بگیرید. در فروشگاه اینترنتی آمازون طبقه‌بندی کتب براساس موضوعات از تنوع گسترده‌ای برخوردار است که سلایق گوناگون را دربرمی‌گیرد؛ همچنین در این وب‌سایت می‌توانید از کوپن‌های تخفیف بهره‌مند شوید که لذت خرید را برای شما دوچندان خواهد کرد.

۷ . سایت Powells

از جمله سایت‌هایی که برای خرید اینترنتی کتاب در اختیار شما قرار دارد و به آسانی می‌توانید با عضویت در آن از خدمات متنوع بهره مند شوید، وب‌سایت Powells است. شما با مراجعه به این وب‌سایت و مشاهده منو می‌توانید سفارش خودتان را ثبت کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. در روزهای کنونی که نگرانی جهانی در رابطه با زندگی سیاهپوستان وجود دارد این فروشگاه اینترنتی آثار نویسندگان سیاهپوست و یا کتب با این موضوعات را بصورت ویژه برای علاقمندان ارائه کرده است.

۸ . سایت ایران کتاب

ایران کتاب یکی از فروشگاههای خرید کتاب بوده که دسته‌بندی‌های متنوعی را نظیر مکاتب ادبی، ادبیات ملل و جوایز ادبی در منوی وب‌سایت خود ارائه کرده که در کمتر سایت ایرانی قابل مشاهده هستند؛ همچنین برمبنای فیلترهای موجود – بطور مثال در قسمت انتشارات، فیلتر انتشارات مروارید را روشن بگذارید تا کتاب‌های منتشر شده این نشر را مشاهده کنید - می‌توانید کتاب مورد علاقه خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. ایران کتاب صرفا به فروش کتاب می پردازد و امکان خرید لوازم التحریر از آن وجود ندارد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بشر به دنبال دسترسی آسان و بهره‌مندی از امکانات متنوع است، به همین علت فروشگاههای اینترنتی متنوعی در سطح دنیا طراحی شده‌اند که برخی از آنها به علت ارائه پشتیبانی لازم از شهرت خاصی برخوردار گشته‌اند. در ایران ما از بهترین وب‌سایت‌های تخصصی در زمینه خرید کتاب و لوازم‌التحریر گاج مارکت است که هدف خود را خدمت به فرهنگ کشور قرار داده و با همیاری شما تاکنون در این زمینه موفق بوده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.