مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شبکه توزیع گاز فاز توسعه شهرک صنعتی مشهدکلات با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری است.

۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شبکه توزیع گاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات

به گزارش قدس آنلاین، رضا شجاعی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از فاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات، گفت: پروژه شبکه توزیع گاز توسعه شهرک صنعتی مشهد کلات با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و به طول ۱۶ کیلومتر و در مدت شش ماه به پایان رسید و تحویل بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی شد که با اتمام این پروژه گازرسانی به حدود ۲۸۰ واحد صنعتی انجام خواهد شد.

او افزود: در نیمه دوم سال جهش تولید طرح‌های مختلف عمرانی پیش‌بینی شده و با توجه به در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی با سرعت و کیفیت بالا اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: با اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه گاز، وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حوزه گازرسانی، مطلوب‌تر می شود.
شجاعی با تاکید بر کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی و لحاظ سرعت در انجام پروژه‌ها، بیان کرد: شهرک صنعتی مشهد (کلات) در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار ایجاد شده که با توجه به شرایط مناسب این شهرک، بستر لازم برای سرمایه گذاران فراهم است.
او تصریح کرد: عملیات اجرای زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با هدف کاهش دغدغه تولیدکنندگان و صنعتگران و در جهت تکمیل و تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.