۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 718876

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعداد ۹۰ مدرسه در سطح این کلانشهر ضدعفونی شده است.

۹۰ مدرسه در مشهد ضدعفونی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و مبارزه با ویروس کووید ۱۹، در عملیات ضد عفونی ۹۰ مدرسه، کلاس‌های درس، سرویس‌های بهداشتی، آب‌خوری و دیگر فضاهای تجمعی دانش آموزان در این مدارس ضدعفونی شد.
او افزود: ضدعفونی مدارس در زمان عدم حضور دانش آموزان در مدرسه انجام می‌شود.
معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: از ابتدای طرح مقابله با کرونا توسط شهرداری مشهد تاکنون بیش از ۹۰۰ نیرو شامل ۵۴۰ نیروی خدمات شهری و۳۶۰ نیروی داوطلب کار ضدعفونی معابر عمومی، مکان‌های پرتردد، بیمارستان‌ها و سایر اماکن عمومی را برعهده دارند.
یعقوبی بیان کرد: عملیات ضدعفونی اماکن عمومی با استفاده از ۱۰۸ دستگاه خودرو در حال انجام است و روزانه بیش از ۶۰ نقطه از محلات شهر ضدعفونی می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۳۵ هزار مورد از اماکن عمومی، ارگان‌های دولتی و سایر فضاهای عمومی توسط نیروهای معاونت خدمات شهری ضدعفونی شده است، تصریح کرد: اکیپ‌های ضدعفونی و گندزدایی معاونت خدمات شهری به صورت روزانه با تمام توان در تلاش هستند تا بهداشت عمومی جامعه به طور قابل قبولی افزایش پیدا کند.
معاون خدمات شهری شهردار مشهد تاکید کرد: در صورت درخواست آموزش و پرورش، آمادگی لازم برای ضدعفونی سایر مدارس سطح شهر توسط اکیپ‌های ضدعفونی این معاونت وجود دارد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.