رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ساخت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی هاشمی نژاد مشهد با ۹۹ درصد پیشرفت در آستانه بهره‌برداری است.

بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی هاشمی نژاد مشهد در آستانه بهره‌برداری است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سید محمد حسین بحرینی گزارش داد: این پروژه با زیر بنای ۳۲ هزار متر مربع ساخته شده است که با بهره برداری کامل از آن تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه درمان و بستری به مردم منطقه ارائه خواهد شد.
وی گفت: بیمارستان هاشمی نژاد مشهد که در منطقه کمتر برخوردار کلانشهر مشهد واقع شده است، در ماههای آینده با حضور مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: علاوه بر این اکنون چهار طرح بزرگ عمرانی دیگر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست.
بحرینی پروژه بیمارستان امداد و نجات جنوب را از دیگر طرح های در حال اجرا در این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این پروژه با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجراست و بر اساس برنامه ریزی و قول های مساعد دفتر مقام معظم رهبری و وزارت بهداشت قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین راه اندازی بیمارستان سوانح در جنوب این شهر برای خدمات رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان سوانح رانندگی را امری مهم و ضروری خواند.
بحرینی ساخت بیمارستان آموزشی روانپزشکی، پژوهشگاه و مجتمع آموزشی مشتمل بر ۴ دانشکده طب سنتی، بهداشت، پرستاری و مامایی و پیراپزشکی را از دیگر طرح های در حال اجرا در پردیس دانشگاه برشمرد.
وی ابراز امیدواری کرده است با ساخت این ۴ دانشکده تا ۳۰ سال آینده مشکل کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد کاهش یابد.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.