دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور میان دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز جمعه هفته گذشته در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

تقدیر مسئول سازمان لیگ از میزبانی آستان قدس/ ورزشگاه امام رضا(ع) ظرفیت برگزاری بازی‌های بین المللی را دارد

به گزارش قدس آنلاین، میزبانی شایان توجه ورزشگاه امام رضا(ع) در رقابت‌های لیگ برتر و همچنین تمهیدات فرهنگی در نظر گرفته شده در این زمینه سبب شد از همان ابتدا مشهد یکی از گزینه‌های اصلی سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باشد.

سهیل مهدی؛ مسئول سازمان لیگ باشگاه‌های کشور در مورد کیفیت میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) در دیدار پایانی جام حذفی می‌گوید: دوستان و همکاران ما در مجموعه آستان قدس رضوی و به ویژه بخش تربیت بدنی و مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) از بدو امر میزبانی این رقابت حساس، همکاری شایانی را با سازمان لیگ صورت دادند.

وی خاطرنشان می‌کند: جنس این همکاری‌ها را قبلا در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز شاهد بودیم و هم‌افزایی خوبی در زمان برگزاری رقابت‌ها میان آستان قدس رضوی، هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان حاکم و ناظر است که سبب بالا رفتن سطح بازی‌ها نیز به صورت ناخودآگاه می‌شود.

مهدی می‌گوید: علاوه بر این همواره برگزاری بازی‌ها در جوار بارگاه منور رضوی، دارای برکات معنوی خاصی است و همواره شاهد بوده‌ایم که آستان قدس رضوی تدارک برنامه‌های خاص فرهنگی متناسب با شرایط و اقتضائات زمانی را نیز در دستور کار قرار داده و در فینال جام حذفی نیز با توجه به همزمانی آن با ایام عزاداری اباعبدالله(ع) این برنامه‌ها اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع)، استادیومی زیبا و باامکانات و مجهز است تصریح می‌کند: این مسئله در کنار کیفیت مناسب چمن همواره بر کیفیت بازی‌ها افزوده و تاکنون شاهد بوده‌ایم بازی‌های خوبی در این استادیوم رقم خورده است.

مهدی با تقدیر از میزبانی شایان آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا(ع) عنوان می‌کند: این ورزشگاه قطعا پتانسیل برگزاری بازی‌های مهم بین‌المللی را دارد و باید زمان جلو برود و ببینیم در آینده نزدیک به ویژه در بحث لیگ قهرمانان آسیا شرایط ما به چه نحوی پیش خواهد رفت و در صورت مهیا شدن شرایط این ورزشگاه یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی ما خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.