سومین مدیر زن دستگاههای اجرایی دولت در تربت‌حیدریه منصوب و معرفی شد.

سومین مدیر زن در شهرستان تربت‌حیدریه معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، پیش از این "زهره اقبال‌نیا" به عنوان مدیر بهزیستی و "نسرین شیبانی" به عنوان مدیر اداره تعاون شهرستان تربت‌حیدریه منصوب شده بودند.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه  در  مراسم  معرفی سومین مدیر زن این شهرستان به ویژگیهای شاخص اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اشاره و بیان کرد: یکی از این ابعاد حائز اهمیت و افتخار تربت‌حیدریه این است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی سکان هدایت آن را به یک بانو سپرده است.

علی رستمی افزود: مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه سومین مدیر دستگاههای اجرایی این شهرستان می‌باشد که از بین بانوان فرهیخته برگزیده شده‌ است. 

وی بومی بودن رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه را دیگر شاخصه مهم ذکر و بیان کرد: وی از بدنه همین اداره انتخاب شده و همچون رییس سابق آن با حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی آشنایی کامل دارد.
فرماندار تربت‌حیدریه ادامه داد: مهمترین درخواست از رییس جدید اداره فرهنگ و ارشلامی اسلامی تربت‌حیدریه این است که  تمام هم و غم خود را متوجه تکمیل و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی هنری این شهر نماید که دست‌کم به ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. 

فقر و غنا مهمترین ویژگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی

وی همچنین فقر و غنا را مهمترین ویژگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ذکر و بیان کرد: این بدان معناست که این حوزه به لحاظ برخورداری از اعتبارات دولتی بسیار فقیر اما از حیث وجود افراد هنرمند، فرهنگ‌دوست، صاحب‌اندیشه و مدیران توانمند بسیار غنی و ثروتمند است.
رستمی گفت: از این حیث کسی که در این حوزه مسوولیتی را می‌پذیرد باید بداند اگر بخواهد به امید اعتبارات قطره‌چکانی دولتی باشد موفق نخواهد بود. 
وی افزود: کارنامه درخشان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در تربت‌حیدریه بیانگر آن است که مدیران توانمندش با دست خالی پا به عرصه مدیریتی گذاشته، با کمک منابع غیردولتی چراغ این حوزه را روشن نگاه داشته و در نهایت با کارنامه پر و پیمان مسوولیت را به دیگری سپرده‌اند. 

فرماندار تربت‌حیدریه همچنین گفت: جای بسی تاسف است، تربت‌حیدریه که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارای سینما بوده اکنون فاقد حتی یک سالن سینما است. 

در این مراسم از تلاشهای محمد حسن‌زاده رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه تقدیر و "فاطمه نخعی‌نیا" به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.   

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.