مجتهد افشاگر معروف اسرار دربار آل سعود جزئیاتی جدید در خصوص سرنوشت «شیخ سلمان الدویش» (از مخالفان بن سلمان) را توئیت کرد.

رسوایی جدید دستیار ولیعهد عربستان/ "مجتهد"سرنوشت "الدویش" را فاش می‌کند

قدس آنلاین: مجتهد در توئیتی نوشت که "سعود القحطانی" دستیار و نیروی اجرایی "محمد بن سلمان" ولی عهد عربستان به دنبال راهی برای پنهان کردن قتل شیخ سلیمان الدویش است.

وی افزود: "بخاطر دارید که شیخ سلمان الدویش، 4 سال پیش ناپدید و سپس خبر قتل وی در بازداشتگاهش منتشر شد و تا به امروز خانواده ی وی از سرنوشتش هیچ اطلاعی ندارند."

مجتهد در این توئیت ادامه داده است که باخبر شدم که سعود القحطانی تلاش می کند تا خبری منتشر کند مبنی بر اینکه شیخ از عربستان به ترکیه گریخته است تا از آنجا به سوریه سفر کند اما در ترکیه ناپدید شده، قحطانی احمق فراموش کرد که شیخ الدویش از مخالفان سفر به سوریه بود.

گفتنی است، پیش از این حساب کاربری "معتقلی الرای" در آگوست 2018 از مرگ شیخ سلمان الدویش در بازداشتگاهش بر اثر شکنجه خبر داده بود."معتقلی الرای" در آن زمان گفته بود: "خبر مرگ شیخ سلمان الدویش بر اثر شکنجه در زندان برایمان محرز شد."حساب معتقلی الرای در ادامه پست توئیتری خود نوشته بود که به احترام شیخ الدویش از نقل و گفتن جزئیات شکنجه خودداری می کند.

حکومت عربستان در آپریل 2016، یک روز پس از اینکه شیخ سلیمان الدویش به طور غیر مستقیم به ملک سلمان هشدار داده بود وی را دستگیر کرد. شیخ به ملک سلمان گوشزد کرده بود که به پسر نوجوان و نازپرورده اش محمد ولی عهد عربستان بیش از حد اعتماد نکند.

الدویش که از نزدیکان محمد بن نایف وزیر سابق عربستان بود توئیتی منتشر کرد که در آن نوشته بود: " یک نصحیت تربیتی: در اعتماد به پسر نوجوان و خامت زیاده روی نکن و به وی صلاحیت و امتیازات بدون نظارت نده در غیر این صورت هر روز بلایی به سرت می آورد و خانه ات را ویران می کند."

وی در توئیتی دیگر نوشته بود:"عشق تو به پسرت و عدم مراقبت و نظارت برکارهایش به وی این احساس را می دهد که گاهی می تواند ازجایگاه تو نترسد و به خودش اکتفا کند و به ویرانی دست آوردهایت که به آنها افتخار می کنی اهمیتی ندهد."

منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.