فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه گفت: توسعه ریلی در این منطقه علاوه بر رونق اقتصادی موجب ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهد شد.

توسعه ریلی در تربت‌حیدریه سبب رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی اظهار کرد: شهرستان تربت‌حیدریه به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی که در شرق کشور دارد، نیازمند توسعه شبکه حمل‌ و نقل است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی اولیه برای راه‌اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو و واگن در تربت‌حیدریه صورت گرفته و آماده همکاری با سرمایه‌گذاران برای این پروژه خواهیم بود.

رستمی عنوان کرد: طی نشست‌های متوالی که با سایر نهادهای اجرایی شهرستان انجام شده تمامی امکانات اولیه و ضروری این طرح مانند زمین، آب، برق، گاز، مخابرات و صدور مجوز تأسیس این مرکز در صورت جذب سرمایه‌گذار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه بیان کرد: موقعیت تربت‌حیدریه در شرق کشور همانند جاده ابریشم است که محل تردد مسافران و کالاهای ترانزیت است؛ این ظرفیت یکی از ضروریات در این شهرستان به شمار می‌رود و همچنین سبب توسعه در صادرات نیز خواهد شد.

پیش از این نیز اواخر تیر ماه فرماندار تربت‌حیدریه نشستی با مسئولان یک شرکت ریلی داشت؛ او در این جلسه از راه‌اندازی مرکز تعمیرات و نگهداری لوکوموتیو و واگن در تربت حیدریه خبر داده و گفته بود: آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذار این طرح هستیم چرا که این پروژه زمینه اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان را فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.