گیلان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فعال شدن سفیران سلامت برای پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی در سطح مدارس استان ضروری است.

«سفیران سلامت» در مدارس گیلان فعال شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ، ارسلان سالاری در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری گیلان با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان گیلان در بخش‌های مختلف زیرساختی و تجهیزات اظهار داشت: برای رفع این مشکلات اقداماتی در حال انجام است و بیمارستان شهرستان لنگرود نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به برخی تدابیر سال تحصیلی جدید در سطح مدارس اشاره کرد و بیان داشت: زنگ تفریح نباید یکپارچه باشد و دانش‌آموزان همه کلاس‌ها در یک ساعت خاص در زنگ تفریح حضور نداشته باشند و ساعت ورود و خروج متفاوت باشد ضمن اینکه یکی از معاونان مدرسه مسئولیت پیگیری امور بهداشتی را بر عهده گیرد.

وی تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را در طول دو ماه گذشته به‌طور متوسط بین ۳۵۰ تا ۳۸۰ نفر اعلام کرد و بیان کرد: بیمارستان شفا که دارای قدمت بالایی است به سایت لاکان رشت منتقل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.