خراسان شمالی- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باصدور بیانیه ای یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین یوم ا... ۱۷شهریور(جمعه سیاه) را گرامی داشت.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت یوم ا... ۱۷شهریور

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام امام خمینی ره به مناسبت یوم الله ۱۷شهریور:

هفده شهریور مکرر عاشورا و میدان شهدا مکرر کربلا و شهدای ما مکرر شهدای کربلا و مخالفان ملت ما، مکرر یزید و وابستگان او هستند؛ اکنون وقت آن است ما که وارثان این خون ها هستیم از پای ننشینیم تا فداکاری آنان را به ثمر برسانیم...

قیام خونین ۱۷شهریور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رضوان ا... تعالی علیه آن را یوم ا... برشمردند، یادآور عزم و اراده ملتی است که در مسیر حفظ ارزشها و آرمانهایش خطر را به جان خرید و در مقابل آتش دژخیمان سفاک و جلاد سینه سپر کرد، جمعه سیاه ۵۷ نه ی بزرگ مردمی خداجو، حقیقت طلب  و بی سلاح بود به نظامی دست نشانده و وابسته که می رفت تا دیانت، سیادت و عزت برآمده از فرهنگ یکتا پرستی سرزمین موحدان و پاکان را در پس آمال دنیاطلبانه و دین ستیز خود به قهقرا بکشد.

واقعه تلخ و  خونین ۱۷شهریور که خون مطهر خیل عظیمی از عاشورائیان، میدان ژاله را گلگون کرد؛ نقطه عطفی شد برای آغازی درهم کوبنده و شروعی بر اضمحلال حکومت جائر و مستبد که ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی بر تمام ارکان نظامش سایه افکنده و نگاه زمامداران بر مردمانش نگاه ارباب-رأیتی بود وسنگینی طوق طاغوت بر گرده مردم  ستمدیده در کنار تحقیر وابستگی به نظام سطله و  غرب دردی مضاعف  بود.

پس از گذشت چهار دهه از جانفشانی، ایثار و پایمردی جبهه ثارالله امروز شاهد به ثمر نشستن خون مطهر شهدای هفدهم شهریور و تمامی جانبکرفان جبهه توحیدی  به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بوده و به  برکت این مجاهدت ها و ایثار و استقامت پدران و مادران شهدا؛ انقلاب اسلامی بالنده و پویا، در مسیر آرمان شهدا با رهنمودهای حکیمانه و راهگشای  مقام عظمای ولایت مدظله العالی  قله های ترقی، عزت و پیشرفت را در اوج عزتمندی و اقتدار می پیماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با عرض تسلیت ایام اسارت آل ا... صلوات ا... و سلامه علیهم اجمعین و گرامیداشت یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام ۱۷شهریور و دیگر شهدای والاگهر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضمن تجدید عهد با آرمانهای الهی و مقدس شهدای والامقام، امام راحل عظیم الشأن و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله؛ علو درجات تمامی شهدای عزیز این یوم ا... را از درگاه احدیت مسئلت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.