مسوول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های تئاتر خراسان رضوی از تمدید مهلت برای اعلام آمادگی و تقاضای گروههای نمایشی به منظور حضور آنها در "سی‌امین جشنواره استانی تئاتر خراسان رضوی" تا روز ۲۵ شهریور ماه جاری خبر داد.

فراخوان جشنواره تئاتر خراسان رضوی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا محمدی  اظهار کرد : پیش از این، مهلت اعلام آمادگی و تکمیل فرم تقاضا برای ارائه به دبیرخانه جشنواره تئاتر خراسان رضوی دهم شهریور ماه جاری اعلام شده بود اما این مهلت به مدت ۱۵ روز دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: متقاضیان حضور در این جشنواره لازم است ضمن تکمیل فرم ارائه شده در فراخوان، آمادگی خود را برای حضور و انجام مراحل ارزیابی و انتخاب نیز به دبیرخانه جشنواره تئاتر خراسان رضوی اعلام کند.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره‌های تئاتر استانی خراسان رضوی به آدرس مشهد، میدان آزادی، بوستان ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)، انجمن هنرهای نمایشی استان ارسال نموده و یا از طریق ارتباط با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۰۷۵۲۷۶ تقاضای خود را پیگیری کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ارزیابی و انتخاب نمایش تنها از میان آثار تولید شده و آماده اجرا از جشنواره تئاتر استانی سال ۱۳۹۸ تا آبان ماه امسال به صورت بازبینی آثار در فرمت لوح فشرده در سطح استان انجام خواهد شد.

وی افزود: سی‌امین جشنواره تئاتر خراسان رضوی امسال به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند لوح فشرده اجرای نمایش خود را به صورت چهار نسخه از فیلم اجرا را تا ۲۰ آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محمدی ادامه داد: آثار خیابانی در این جشنواره مورد ارزیابی قرار نخواهند گرفت. نمایشهای خیابانی متقاضی می‌بایست برای حضور در جشنواره بین‌المللی فجر از طریق جشنواره سراسری تئاتر خیابانی "مریوان" اقدام کنند. 

وی گفت: اگر شرایط شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تا اواخر آبان ماه یعنی زمان اجرای جشنواره تئاتر استانی تغییر کرد، در صورت بهبود شرایط عمومی جامعه گروههای راه یافته به سی‌امین جشنواره تئاتر خراسان رضوی متعهد به اجرای حضوری نمایش بر روی صحنه هستند.

مسوول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های تئاتر خراسان رضوی زمان اعلام آثار منتخب را از سوی این دبیرخانه ۲۵ آبان ماه و زمان برگزاری جشنواره را دهه سوم آبان آتی اعلام کرد. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.