مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از فضاهای آموزشی شهری و روستایی این شهر نیاز به مرمت و بازسازی دارند.

۳۰ درصد از فضاهای آموزشی تایباد فرسوده است
به گزارش قدس آنلاین، احمد برزخی فریمانی مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد ۳۳ کلاس درس جدید به فضاهای آموزشی افزوده شد.
او افزود: این تعداد کلاس درس در قالب بهره برداری از ۲ فضای آموزشی جدید و ساماندهی کلاس‌های تک شیفته به دو شیفته می‌باشد.
مدیر آموزش و پرورش تایباد ادامه داد: در سال تحصیلی ۹۹ - ۱۴۰۰ با ۵۰ معلم در برخی از مقاطع تحصیلی روبه رو هستیم، ولی بر این اساس با برنامه ریزی‌های انجام شده هیچ کلاس درسی در این شهرستان بدون معلم نخواهد بود.
فریمانی بیان کرد: در راستای آماده سازی مدارس بازگشایی در قالب پروژه مهر تمامی فضاهای آموزشی این شهرستان آماده پذیرایی از دانش آموزان با در نظر گرفتن رعایت نکات بهداشتی هستند.
او تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲ پروژه آموزشی در این شهرستان در حال ساخت می‌باشد که بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای بهره برداری نهایی از آن‌ها ۶۰ میلیارد ریال مورد نیاز می‌باشد.
 مدیر آموزش و پرورش تایباد تاکید کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و باهدف استفاده دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی از سامانه آموزشی شاد در حال حاضر ۱۰۰ درصد مدارس تایباد به این سامانه آموزشی مجهز شده اند.
فریمانی اظهار کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید در تایباد ۲۷۲ هزار و ۶۱۹ جلد کتاب در ۴۳۰ عنوان در اختیار آموزش و پرورش  تایباد قرار گرفته است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.