دبیر علمی نخستین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت‌آفرین از برگزاری این کنفرانس در ۲۲ آبان‌ماه سال جاری در مشهد خبر داد.

اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت آفرین در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، هادی بستام دبیر علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت‌آفرین گفت: کنفرانس‌ها، محلی برای اشتراک گذاری تجاری هستند و این کنفرانس بستری برای توانمندسازی کسب و کارهای نوپا است.

وی با اشاره به محیط کار امروزی، اظهار کرد: شرایط پرتلاطم محیط امروزی، کسب و کارها و حتی کشورها را در مسیر کسب مزیت رقابتی و دستیابی به شایستگی های محوری با چالش های فراونی مواجه کرده است. بدیهی است آشنایی و به‌کارگیری نظریه ها،روش ها و ابزارهای نوین مدیریتی و همچنین بهره مندی از تجارب موفق می تواند سهم به سزایی در همگام سازی ایشان با تغییرات فزاینده محیطی و کسب موقعیت برتر و ثروت‌آفرین داشته باشد.

دبیر علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت‌آفرین، آموزش و توسعه علوم و دانش مدیریت آینده پژوهی کسب و کارهای ثروت آفرین، ثروت‌آفرینی دانش مدیریت در قرن ۲۱، برنامه ریزی و اجرای استراتژیک در کسب و کار، مدل‌های کسب و کار های برتر و ثروت‌آفرین، متدولوژی ثروت آفرینی در سازمان، توانمندسازی مدیریت و توسعه رونق تولید، هوشمندسازی مدیریت کسب و کار، مدیریت کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک، مدیریت نوین شهری در حوزه کسب و کار، مدیریت اسلامی و اخلاق حرفه‌ای در کسب و کار را از جمله محورهای اصلی این همایش برشمرد.

بستام گفت: ما در کشور کسب و کارهای فراوانی داریم که تعدادی از آنان موفق بوده و برخی شکست خورده‌اند، برگزاری چنین کنفرانس‌هایی باعث می‌شود تا فعالان در این عرصه‌ها با یکدیگر آشنا شوند و با ارتباط‌گیری مستقیم با راه‌های موفقیت با کسب و کارها آشنا شوند.

وی ارتباط دانشجویان با کارآفرینان را از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: این کنفرانس با هدف آشنایی افراد با کسب‌و کارها و ثروت‌آفرینی و فراهم سازی بستری جهت تفهیم دانش کسب و کارهای نوپا برای  کارآفرینان برگزار می‌شود.

نقش منابع انسانی در کشور مغفول مانده است

در ادامه روح الله دهقان سرند دبیر اجرایی کنفرانس هدف از برگزاری این کنفرانس را هم‌افزایی و پرداختن به دانش‌افزایی مدیران و توسعه و رونق کسب و کارهای ثروت‌آفرین عنوان کرد.

وی رشد و توسعه سازمان ها و کسب و کارها را از ارکان مهم توسعه همه جانبه اقتصادی و اجتماعی کشورها برشمرد و افزود: دست یافتن به این مهم مستلزم وجود افرادی توسعه یافته در سازمان‌ها است و امروزه در دنیا سازمان‌ها، سرمایه‌های انسانی خود را با توجه به دانش، شایستگی و قابلیت آنان، به‌عنوان یک مزیت رقابتی تلقی می کنند.

 دبیر اجرایی اولین کنفرانس مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت‌آفرین با بیان اینکه بیشتر بخش ها و منابع مادی، فیزیکی و انسانی سازمان ها در کشورمان نیازمند بهبود و ارزش‌آفرینی ثمربخش هستند، اظهار کرد: نقش منابع انسانی بسیار حائز اهمیت است که متاسفانه این مساله در کشورمان مورد غفلت واقع شده است.

وی با بیان اینکه قرار بود این کنفرانس در ۲۰ شهریور و به صورت حضوری برگزار شود، اظهار کرد: این کنفرانس ۲۲ آبان‌ماه و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس مدیریت کسب و کارهای برتر و ثروت‌آفرین هدف از برگزاری این کنفرانس را هم افزایی و پرداختن به دانش افزایی مدیران و توسعه و رونق کسب و کارهای ثروت‌آفرین عنوان کرد و افزود: تاکنون ۴۷۰ چکیده مقاله به این کنفرانس ارسال شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.