۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
کد خبر: 719084

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از دستگیری شخصی به نام «امیری» معروف به سلطان قبر خبر داد.

امیری (معروف به سلطان قبر) دستگیر شد

قدس آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزپور دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: امیری که از حدود چند ماه پیش متواری شده بود، صبح امروز (یکشنبه) با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، دستگاه‌های امنیتی و مسئولان قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرری شد.

به گفته وی، این فرد که از سال‌های پیش فعالیت غیرقانونی خود را در زمینه خرید و فروش قبور بر اساس رویه خاصی دنبال می کرد، حدود ۵۰ سال سن دارد.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف اظهار داشت: این شخص طی سال‌های گذشته تاکنون پس از جلب اعتماد دارندگان و خریداران قبور، آنها را به قیمت های ۵ تا ۱۰ میلیون تومان خریداری و تا حدود ۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رساند.

حجت الاسلام نوروزپور تصریح کرد: بر اساس گزارشات دریافتی مطرح شده از دادستانی شهر ری، متهم مذکور دارای تعدادی شاکی خصوصی است و مردم می تواند در صورت شاکی بودن با مراجعه به دادستانی شهرری شکایت خود را مطرح کرده و تشکیل پرونده دهند.

وی اظهار داشت: هم اکنون تا زمان رسیدگی به پرونده متهم مذکور از تعداد قبور خرید و فروش شده اطلاع دقیقی در دست نیست و به محض دریافت هرگونه آمار و اطلاعات جدید به اطلاع عموم خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.