گیلان- مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای گیلان اظهار کرد: رصد میزان پیمایش کامیون ها در هنگام فعالیت در حوزه جابجایی کالا  با کارت هوشمند امکان پذیر می باشد و ساماندهی کارت هوشمند کامیون ها پیگیری می شود.

ساماندهی کارت هوشمند کامیون ها پیگیری می شود

  به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، فریبرز مرادی با بیان اینکه رعایت وزن مجازحمل بار از جمله مواردی است که در راستای ارتقاء ایمنی تردد مانع از آسیب رساندن به  سرمایه های ملی می شود گفت: رسیدگی به تخلفات اضافه تناژ در کنار راه اندازی گشت های نظارتی نامحسوس با مشارکت پلیس راه استان یکی دیگر از موضوعات جدی است که از سوی این اداره کل در راستای برخورد با تخلفات اضافه تناژ بصورت مستمر در حال پیگیری می باشد.

وی ادامه داد: رصد میزان پیمایش کامیون ها در هنگام فعالیت در حوزه جابجایی کالا  با کارت هوشمند امکان پذیر می باشد و دارا بودن کارت هوشمند یکی از الزامات اصلی دریافت سهمیه سوخت بر اساس میزان کارکرد می باشد.  

علی اوسط اکبری مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز  اظهار کرد: توسعه  و ایمنی راهها از اهم موضوعاتی است که نیازمند پیگیری مستمر می باشد.

رئیس کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل گیلان به توسعه زیر ساخت مخابراتی پرداخت و اذعان کرد: توسعه زیرساخت های مخابراتی و ارتباطات سریع در حوزه راهداری بسیار حائز اهمیت بوده، لذا موانع این حوزه شناسایی و برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا ویروس شاهد کاهش ورود مسافر بودیم خاطر نشان کرد : ۳۰  تا ۴۰ درصد ورودگردشگر به استان نسبت به گذشته کاهش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.