برنامه‌های جانبی دوربین امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است و می‌تواند به کاربران در ثبت تصاویر زیباتر کمک کند.

۵ برنامه برتر عکاسی برای اندروید +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کیفیت دوربین‌های موجود در گوشی های هوشمند بسیار بیشتر از گذشته است، شرکت‌ها برای اطمینان بیشتر از دوربین های خود ، بهتر کارکردن در نور کم و افزودن ویژگی‌های مورد نظر مردم ، دقت بسیاری می کنند، چرا که بسیاری از کاربران تصمیم خرید یک گوشی هوشمند را بر اساس قدرت دوربین تنظیم می‌کنند و نکته این است که این روزها دوربین‌ها در گوشی‌های همراه بسیار مهم و کاربردی هستند.

در برخی موارد بسته به مدل دستگاه برنامه های دوربینی بهتر از برنامه های فابریک خود تلفن همراه است، OEM ها به سادگی تنظیمات دوربین خود را بهتر می‌دانند و به طور مناسب تری بهینه سازی می‌کنند. این به ویژه در مورد گوشی‌های گوگل، سامسونگ و هوآوی که از AI و سایر بهینه سازی‌های نرم افزاری همراه با سخت افزار دوربین استفاده می‌کنند، صدق می‌کند. اما هنوز هم ، یک برنامه عکاسی جانبی ممکن است در برخی سناریوها مفید باشد. در اینجا بهترین برنامه‌های دوربین برای اندروید را مشاهده می‌کنید:



A Better Camera

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۰.۹۹ دلار

نرم افزار A Better Camera یک برنامه دوربینی قوی است، این برنامه از تصاویر HDR ، پانورامای ۳۶۰ درجه ، حالت های مختلف عکسبرداری مولتی ، حالت شبانه و البته ویژگی های ضبط فیلم نیز پشتیبانی می‌کند. کیفیت عکس در واقع بسیار خوب است و دارای ویژگی های اضافی مانند حذف اشیا در صورت اشتباه در عکاسی است، نسخه حرفه‌ای برخی از ویژگی های اضافی را نیز در خود دارد. این برنامه مقداری قدیمی است و از سال ۲۰۱۸ به روزرسانی نشده است. با این حال ، اگر برنامه نویسان به طور فعال از آن پشتیبانی هم نکنند ، این برنامه شایسته قرار گرفتن در این لیست است.



Adobe Lightroom and Adobe Photoshop Camera

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۵۲.۹۹ دلار در ماه

برنامه Adobe Lightroom از نظر فنی ویرایشگر عکس است و صرفا برنامه عکاسی نیست. با این حال ، این برنامه همچنین به یک برنامه دوربین داخلی همراه است. نرم افزار نسبتاً مناسبی است و شامل ویژگی‌های کلیدی بزرگی مانند HDR ، پشتیبانی RAW و حالت ها و تنظیمات مختلف است. بعلاوه در صورت نیاز نیز از آرایه معمول کنترل دستی دوربین برخوردار است. خبر خوب این است که Adobe Lightroom یکی از بهترین برنامه‌های ویرایشگر عکس برای موبایل در حال حاضر است ، بنابراین می توانید از این برنامه عکاسی استفاده کنید و بلافاصله آن را ویرایش کنید. Adobe همچنین در سال ۲۰۲۰ دوربین Adobe Photoshop Camera (پیوند Google Play) را با ویژگی های مختلف از جمله فیلترهای مختلف ، جلوه های فتوشاپ در زمان واقعی ، کنترل های حالت پرتره و غیره راه‌اندازی کرد. این برنامه دوربین بیشتر برای انواع رسانه‌های اجتماعی است اما در کل هنوز گزینه مناسبی است.



Bacon Camera

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۱.۹۹ دلار

نرم افزار Bacon Camera با این حال یک برنامه دوربین با کیفیت است، این برنامه دارای کنترل‌های دستی مانند فوکوس، تعادل رنگ سفید، جبران نوردهی، ISO و موارد دیگر است، همچنین می توانید از RAW و DNG به همراه JPEG سنتی پشتیبانی کنید. این پشتیبانی از کنترل دستی در دستگاه هایی که از Camera۲ API Google پشتیبانی نمی کنند ، برخوردار است، برخی از ویژگی‌های دیگر شامل پشتیبانی از GIF، حالت پانوراما است، این نرم افزار بسیار خوبی است و نسخه حرفه‌ای آن به طرز شگفت انگیزی ارزان است.



Camera MX

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۱.۹۹ دلار

نرم افزار Camera MX یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین برنامه های عکاسی است. توسعه دهندگان برنامه را مرتباً به روز می‌کنند و همین امر آن را دوست داشتنی تر می‌کند، این برنامه دارای حالت های مختلف عکسبرداری است که همچنین می‌توانید از آن برای عکاسی یا فیلم برداری استفاده کنید. حتی یک حالت GIF نیز وجود دارد که می‌توانید GIF های خود را بسازید و ویرایشگر عکس داخلی می‌تواند اصول اولیه را نیز به صورت خودکار انجام دهد، همچنین می‌توانید از نسخه حرفه ای این نرم افزار به عنوان بخشی از Google Play Pass استفاده کنید.



Cymera

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۳.۴۹ دلار

نرم افزار Cymera یکی دیگر از برنامه‌های قدیمی و محبوب دوربین است و بیشتر روی ویژگی های جریان اصلی در عکاسی تمرکز دارد، به این معنی که یک دسته فیلتر ، برچسب، جلوه‌های ویژه و ویژگی‌های مشابه دریافت خواهید کرد. همچنین حالت دوربین زیبایی نیز دارد که می تواند ویژگی های صورت و بدن شما را دستخوش تغییرات کند، همچنین شامل ویرایشگر عکس برای ویرایش‌های جزئی است و با بارگیری رایگان می‌توانید موارد اضافی را به عنوان خریدهای درون برنامه‌ای خریداری کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.