انیمیشن ساخت دفتر سینمای جوان خراسان رضوی به جشنواره معتبر بین‌المللی رومانی راه یافت.

انیمیشن ساخت مشهد به جشنواره معتبر بین‌المللی رومانی راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، انیمیشن کوتاه «من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است» به جشنواره بین‌المللی تهیه کنندگان مستقل (سیم فست) "THE INTERNATIONAL FESTIVAL OF TV BROADCASTERS AND INDEPENDENT PRODUCERS ”SIMFEST رومانی راه یافت.

نویسندگی و کارگردانی این انیمیشن را "مهدیه سادات احمدی سلیمانی" برعهده دارد و تهیه کنندگی آن را انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مشهد و حسن مهدوی‌پور برعهده دارند.  

"من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است" روایتگر داستان: دختری است که درگیر مشکلات زمانه خود شده و در نهایت خود را به دست پرنده های نقاشی اش میسپارد... 

گفتنی است این جشنواره یک رویداد معتبر برای رسانه‌های جمعی الکترونیکی است که نشست سالانه متخصصان جهان تلویزیون، دانشجویان، تهیه‌کنندگان مستقل و علاقه‌مندان به رسانه به واسطه آن برگزار می‌گردد و رقابتی است برای یافتن و شکل دادن ارزش‌ها و استعدادها، اعتبار سنجی لازم و اتصال آنها با محیطی که می‌توانند در آن رشد کنند، این جشنواره یک مسابقه و در عین حال، یک مدرسه رسانه‌ای و یک رویداد فرهنگی است.  

هفدهمین دوره این جشنواره به تاریخ ۱۴ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۰ درشهرستان موره رومانی، در منطقه تاریخی ترانسیلوانیا، برگزار می‌گردد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.