یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه شدن یک روز به جلسات علنی مجلس را در راستای ایفای وظایف نظارتی نمایندگان و همچنین بررسی خروجی کمیسیون‌های تخصصی مجلس در دو، سه ماه گذشته عنوان کرد.

جلسات علنی سه‌شنبه مجلس به بحث نظارتی اختصاص می‌یابد

قدس آنلاین: علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت پیش از این مجلس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشت که با توجه به اینکه خروجی کمیسیون‌های تخصصی در دو، سه ماه گذشته باید در صحن مورد بررسی قرار گیرد و دستورات زیادی از جمله سوالات نمایندگان از وزرا را داریم، جمعی از همکاران این تقاضا را مطرح کردند که یک روز به روزهای جلسات علنی مجلس اضافه شود و هیأت رئیسه نیز با برگزاری جلسات علنی در روزهای سه‌شنبه موافقت کرد.

وی افزود:‌ در شروع به کار مجلس طبیعی بود که ما فرصت بیشتری برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در نظر بگیریم بر همین اساس کمیسیون‌های تخصصی علاوه بر عصر یکشنبه در نوبت  صبح و عصر روزهای سه‌شنبه نیز تشکیل جلسه می‌دادند تا خوراک برای کار صحن مجلس فراهم شود.

کریمی فیروزجایی یادآور شد:‌ ما در جلسات علنی روزهای سه‌شنبه عمدتا به بحث نظارتی خواهیم پرداخت و البته کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز عصر سه‌شنبه جلسات خود را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.