تلویزیون هوشمند Xiaomi Mi TV ۴A Horizon Edition با نمایشگرهای بدون حاشیه راه اندازی شد.

تلویزیون هوشمند "Xiaomi Mi TV ۴A Horizon Edition" معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، آخرین بار شیائومی تلویزیون خود را در نوامبر ۲۰۱۹ راه اندازی کرد. اکنون این برند طیف جدیدی از تلویزیون‌ها را با نام Mi TV ۴A Horizon Edition معرفی کرده است. شایان ذکر است که به غیر از سری Horizon ، شیائومی Mi TV ۴A و ۴A Pro را نیز همچنان به فروش می‌رساند. همچنین این دستگاه بعد از تلویزیون Mi Notebook ۱۴ Horizon Edition ، دومین دستگاه در کارنامه شیائومی با مانیتور ‘Horizon Edition’ است.

تلویزیون Mi TV ۴A Horizon Edition از یک نمایشگر تقریباً بدون حاشیه برای یک تجربه تماشایی جذاب برخوردار است، تلویزیون دارای ویژگی‌هایی مانند Quick Wake ، دستیار Google و موارد دیگر است. بیایید دریابیم که جدیدترین تلویزیون ژیائومی چه ویژگی‌هایی دارد:



مشخصات و ویژگی‌های Mi TV ۴A Horizon Edition

تلویزیون هوشمند Mi TV ۴A Horizon Edition در اندازه های نمایشگر ۳۲ و ۴۳ اینچی با حاشیه‌های باریک ارائه می‌شود. در حالی که دستگاه قبلی از وضوح HD برخوردار است ، این تلویزیون دارای رزولوشن FHD است. تلویزیون ها با فناوری Vivid Picture Engine ارائه می شوند که کالیبراسیون دقیق صفحه ، کنتراست‌های عمیق‌تر و بازتولید دقیق رنگ را ارائه می‌دهد. در بخش صدا ، Mi TV ۴A Horizon Edition به بلندگوهای ۲۰W همراه با فناوری DTS-HD مجهز شده است و یک ویژگی Quick Wake وجود دارد که در کمتر از ۵ ثانیه تلویزیون را از حالت خواب بیدار می‌کند.

از نظر سخت افزاری ، Mi TV ۴A Horizon Edition به پردازنده Cortex A۵۳ مجهز شده است و به ۱ گیگابایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. از نظر نرم افزاری ، تلویزیون Xiaomi’s PatchWall UI مبتنی بر اندروید ۹.۰ را با ۵۰۰۰ برنامه بیشتر برای بارگیری کاربران اجرا می‌کند. این سیستم عامل دارای ویژگی های مختلفی مانند جست‌وجوی جهانی، حالت کودکان و نوجوانان و بازی با یک کلیک است و همچنین کاربران می توانند تلویزیون را با دستورهای صوتی کنترل کنند. Mi TV ۴A Horizon Edition با ویژگی های داخلی Chromecast ، دستیار Google و Google’s Data Saver عرضه می‌شود.



گزینه های اتصال در تلویزیون شامل WiFi ، بلوتوث ۴.۲ ، ۳ پورت HDMI ، ۲ پورت USB-A ، پورت اترنت و جک ۳.۵ میلی متری است.

قیمت تلویزیون هوشمند Mi TV ۴A Horizon Edition

شیائومی نسخه ۳۲ اینچی Mi TV ۴A Horizon Edition را با قیمت ۱۳۴۹۹ روپیه قیمت گذاری کرده است و نسخه ۴۳ اینچی با قیمت ۲۲۹۹۹ روپیه به فروش می‌رسد. تلویزیون اول برای خرید در Flipkart از ۱۱ سپتامبر در دسترس خواهد بود ، در حالی که دومی از ۱۵ سپتامبر در آمازون به فروش می‌رسد و هر دو نسخه در Mi.com ، Mi Home و Mi Studio نیز در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.