مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: کلیه خطوط اتوبوسرانی این شهر در روزهای جمعه و تعطیل همانند روزهای عادی به شهروندان و زائران خدمات رسانی خواهند داشت.

لغو تعطیلی خدمات اتوبوسرانی مشهد  در  روزهای جمعه و تعطیل

سعید حسینقلی زاده مقدم در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: فعالیت اتوبوسرانی مشهد در روزهای جمعه و تعطیل به روند گذشته بازخواهد گشت.
وی تصریح کرد: از هفته جاری، این خدمات همانند روزهای عادی به شهروندان مشهدی و زائران امام مهربانی ها انجام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه در شرایط فعلی ۱۰۰درصد ناوگان بکارگیری شده است،  تصریح کرد: سرفاصله زمانی اتوبوس ها در حال حاضر در همه خطوط همانند شرایط قرمز کرونایی است و هیچ تغییرجدیدی در آنها رخ نداده است، همچنین  توصیه ما به مسافران این است که همچون گذشته دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک  را در داخل اتوبوس ها جدی بگیرند تا سلامتی خود و سایر مسافران را به خطر نیندازند.
حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: ۲۰ اتوبوس و ۱۰۰ مینی بوس به زودی و طی  ماه های آتی به ناوگان اتوبوسرانی شهر مقدس مشهد افزوده خواهند شد تا خدمت رسانی به شهروندان و زائران در سطح شهر در این زمینه تسهیل شود.
وی افزود: شیوع ویروس کرونا باعث کاهش استفاده مردم از اتوبوس و به طور طبیعی کاهش درآمدهای روزانه این حوزه بویژه در بخش خصوصی شده است که طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، بخشی از این کاهش در سهم شهرداری از بهای تمام شده جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.