رییس کل دادگستری خراسان رضوی حمایت مطلوب مجموعه قضایی استان از نیروهای تولید و بخش صنعت استان را خواستار شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی حمایت از بخش تولید را خواستار شد

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی صادقی در جلسه ویدئو کنفرانس با معاونان دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، رؤسای بخشهای قضایی و دادستانهای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: حمایت مطلوب قضایی از نیروهای تولید و صنعت در این استان با توجه به سیاستهای کلان قوه قضائیه و با هدف خدمت هرچه بهتر به مردم بزرگوار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همان گونه که در مرکز استان شاهد اعمال نظارتهای همه جانبه توسط نهادهای نظارتی درونی هستیم در حوزه‌های قضایی نیز باید این رویکرد مورد توجه مدیران قضایی شهرستانها قرار گیرد و در عین حال باید عملکرد افراد و واحدها به صورت مقایسه‌ای هم نسبت به مدت مشابه گذشته و هم نسبت به سیاستهای اعلامی از ناحیه ستاد مدیریت قضایی استان مورد بررسی قرار گیرد تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی از دادستان ها و مسوولان قضایی در شهرستانها خواست تا با حفظ استقلال و شأن دستگاه قضایی با سایر مجموعه ها تعامل حداکثری داشته باشند و مردمی شدن فعالیت ها را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز در جلسه ویدئو کنفرانسی با دادستانهای عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما باید بر تبدیل تهدیدها به فرصت برای خدمت هرچه مطلوبتر به مراجعان به ویژه در دوران همه گیری کرونا متمرکز باشد.

محمد حسین درودی افزود: دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم از جمله راهبردهای مهم مورد توجه همکاران ما در مواجهه با مسائل جاری است و بر این اساس شاهد کسب موفقیت های خوبی در ارائه خدمات به ویژه در زمینه حفظ حقوق بیت المال بوده ایم به نحوی که از وقوع تخلفات و جرایم احتمالی  پیشگیری به عمل آمده و از تضییع حقوق عمومی در بخشهای مختلف جلوگیری شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.