مالک باشگاه خصوصی شهرخودرو با پرداخت غرامت سنگین بدهی پدیده به آندره پانادیچ، برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم اقدام کرد.

پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای باز شدن پنجره شهرخودرو

قدس آنلاین: به گزارش باشگاه شهرخودرو خراسان، پس از شکایت آندره پانادیچ کروات بابت مطالبات پرداخت نشده خود در دوران مربیگری‌اش در پدیده که از سوی مدیران وقت این باشگاه انجام نشده بود، فیفا ضمن صدور رأی، علاوه بر الزام باشگاه شهرخودرو به پرداخت دستمزد این مربی کروات، جریمه‌ای را هم به آن اضافه و اعلام کرد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نیز بسته شده است.

در پی مذاکرات بلند مدت خدایی عضو هیات مدیره هلدینگ شهرخودرو به نمایندگی از مالک و هیات‌مدیره این باشگاه با پانادیچ که تا ساعات پایانی روز گذشته به وقت زاگرب به طول انجامید، این مربی هرگز حاضر به تخفیف و تقسیط طلب سنگین خود با احتساب قیمت بالای دلار در ایران نشد تا صبح امروز فرهاد حمیداوی با واریز حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان، طلب این مربی کروات را نقدا پرداخت کند.

بنا به روال قانونی، شهرخودرویی‌ها با این اقدام خود اکنون در انتظار این هستند که با ارسال رسید تسویه حساب و نامه وکیل آندره پانادیچ به فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه دوباره گشوده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.