با اقدام به موقع پلیس، راننده متخلف لودری که در گرگان به چند خودرو خسارت وارد کرده بود و تعدادی از مردم را نیز مجروح کرده بود، دستگیر شد.

رانندگی جنون آمیز با لودر در خیابان‌های گرگان

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه ۱۷ شهریورماه، فردی جوان با خودروی لودر پدرش در یکی از خیابان‌های اصلی شهر گرگان اقدام به رانندگی تهاجمی کرد.

سرهنگ محمدسعید فاضل دادگر بیان کرد: این فرد با لودر به تعدادی خودرو که در حاشیه خیابان پارک شده بود، حمله ور شد و به آنها آسیب وارد کرد.

وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی در منطقه متوجه حادثه شدند و بلافاصله وارد عمل شدند. راننده به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد و در حین فرار به دیوار دانشگاه علوم پزشکی برخورد کرد و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه متهم دستگیر و لودر توقیف شد، تصریح کرد: این اقدام منجر به خسارت به ۸ خودرو و زخمی شدن ۵ نفر شد. ۴ نفر به‌صورت سرپایی درمان و یک نفر به علت شکستگی پا در بیمارستان بستری است.

فاضل دادگر با اشاره به اینکه این جوان انگیزه خود را اختلاف مالی با پدرش عنوان کرد، گفت: تحقیقات اولیه در این رابطه در دست اقدام است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.