با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افکار عمومی هر روز شاهد افشاگری‌های جدید درباره دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه هستند. در یکی از آخرین موارد این افشاگری‌ها، یک پژوهشگر آمریکایی در گزارشی که در نشریه ایتالیایی «ایلفاروسولموندو» منتشر کرده، به جزئیاتی از شبکه گسترده فساد و فحشا با مدیریت «ملانیا و دونالد ترامپ» پرداخته است.

افشاگری بی‌سابقه فعال آمریکایی درباره شبکه گسترده فحشا با مدیریت ترامپ و ملانیا

به گزارش قدس آنلاین، نور نیوز نوشت: 

در این گزارش آمده است: حدود دو ماه پیش و در لابه‌لای اخبار فاجعه کرونا و اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا، همسر و دختر «استیر سالاس» قاضی فدرال آمریکا برای رسیدگی به پرونده «گیسلاین مکسول» که متهم به آزار جنسی دختران نوجوان در پرونده «جفری اپستین» است، ترور شدند.

گیسلاین مکسول دوست دختر اپستین، دختر رابرت مکسول فعال بدنام مطبوعات و عضو پارلمان بریتانیا است که به نیویورک مهاجرت کرد و در آنجا به اپستین پیشنهاد کار در زمینه مدلینگ را با این نیت ارائه کرد که با در اختیار گذاردن دختران به ثروتمندان، درآمدهای نجومی کسب کند.

او که در کالج Marlborough از گرانترین کالج‌های خصوصی انگلیس درس خوانده بود و به واسطه پدرش با اعضای کاخ باکینگهام در ارتباط بود، دسترسی راحتی به کثیف‌ترین ثروتمندان انگلیس و از جمله «شاهزاده اندرو» داشت.

اپستین و مکسول برای شروع کار آژانس سکس خود نیاز به انتخاب افرادی سرشناس در نیویورک و لندن داشتند. اپستین ترامپ را قانع کرد. مکسول هم شاهزاده اندرو را در نظر گرفت که ارتباط خوبی با متنفذین لندن و شاهزاده‌های ثروتمند سعودی و امارات داشت.

تیم آمریکایی «ترامپ ـ اپستین» و تیم انگلیسی «اندرو ـ مکسول» برای آغاز یک کار حرفه‌ای بین‌المللی جهت میزبانی سکس ثروتمندان نیاز به همکاری با یک برند جهانی داشتند لذا ترامپ «جان کازابلانکا» مدیر شرکت ایتالیایی «الیت مدل» را برای همکاری برگزید.

«الیت مدل» برای دسترسی آسان‌تر به دختران اروپای شرقی، سوپر مدل‌های جوانی را انتخاب می‌کرد که ضمن آشنایی با زبان و فرهنگ روس جذابیت بیشتری برای جلب نظر دختران کشورهای شرق اروپا داشتند.

«ملانیا» در این جستجوها در میان دختران زیبای اروپای شرقی مورد توجه قرار گرفت. او بعد از به شهرت رسیدن در ایتالیا و فرانسه در سال ۱۹۹۵ با ویزای H-۱B وارد نیویورک شد و با یک عکاس ورزشی به نام «متیو آتانیان» هم خانه شد.

مشکل اصلی ملانیا در سال‌های اول اقامت در آمریکا هزینه‌های سنگین زندگی در نیویورک بود. او در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ از طریق چاپ عکس‌های برهنه خود، به ویژه در جت شخصی ترامپ و اسکورت شدن برای برخی مشتریان اپستین، مخارج زندگی پر هزینه در نیویورک را تامین می‌کرد تا اینکه در سال ۹۹ چند اتفاق مهم روی داد.

ترامپ که ملانیا را به عنوان یکی از عروسک‌های سکسی خود انتخاب کرده بود، از همسر دوم خود جدا شد و شرکت «تی مدلز» را به امید گسترش امپراتوری دنیای مد راه اندازی کرد.

این شرکت تحت مدیریت ترامپ و اپستین وارد تجارت سکس و خرید و فروش غیرقانونی دختران باکره و کودکان زیر سن قانونی به ثروتمندان شد.

برای سرپوش گذاردن بر نقش ترامپ و ملانیا در باشگاه سکس، تاکنون اپستین (ظاهرا) خودکشی کرده، میفسود ناپدید، شاهزاده اندرو توسط دادستانی آمریکا احضار، مکسول بازداشت، دختر استیر سالاس و همسر قاضی فدرال ترور شده، ۱۰ شکایت علیه ترامپ مسکوت مانده و وکلای ترامپ افشاگران بردگی جنسی ملانیا را یا تهدید کرده‌ و یا با هزینه هنگفت به جمع‌آوری عکس‌های لخت ملانیا پرداخته‌اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.