خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با معافیت‌های مختلف آماده احداث خط تولید جدید سبلان خودرو است که در صورت موافقت این شرکت، همه بخش‌های حاکمیت در استان در راستای خدمت به مردم پای‌کار خواهند بود.

خراسان شمالی با معافیت‌های مختلف آماده احداث صنایع خودروسازی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار با مدیرعامل و هیئت‌مدیره شرکت سبلان خودرو بابیان اینکه تمام شرایط برای حضور خودروسازان در استان فراهم است اظهار داشت: نتیجه سرمایه‌گذاری‌هایی ازاین‌دست برای توسعه و پیشرفت منطقه و بهبود وضعیت اشتغال و درآمد مردم استان مفید خواهد بود.

وی با اشاره به بیش از ۴۰ درصد جمعیت روستایی استان و ضرورت آمایش نیازهای حمل‌ونقل بار و مسافر در این بخش افزود: تولیدات سبلان خودرو درزمینهٔ مینی‌بوس، وانت و خودرو آتش‌نشانی از نیازهای بخش روستایی استان است و مجوز خرید ۵۰۰ دستگاه انواع خودرو ویژه حمل‌ونقل بار و مسافر روستایی نیز از معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری اخذشده است.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد تا پیگیری ارائه تسهیلات مناسب برای خریداران محصولات سبلان خودرو در استان صورت گیرد و مدیرعامل این شرکت نیز برای بازدید از ظرفیت‌های احداث خطوط صنعت خودرو در استان به خراسان شمالی سفر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.