دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

انتصاب دبیران علمی کتاب سال و جایزه جهانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه، دبیران علمی سی‌و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

صالحی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی راد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌وهشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجربه‌ ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و هشتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه نشر و اهالی ‌قلم در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی احمدعلی حیدری را به‌عنوان دبیر علمی بیست‌وهشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در این حکم خطاب به حیدری آمده است:

«نظر به تخصص و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان "دبیر علمی بیست و هشتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از همفکری و همکاری اندیشمندان و  صاحب‌نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته موجب رشد و تعالی جامعه مطالعات جهانی حوزه اسلام و ایران شود.»

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.