گوشی هوشمند هوآوی Y۹a با پردازنده هلیو G۸۰ و دوربین سلفی پاپ آپ راه اندازی می شود.

هوآوی Y۹a با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هفته گذشته هوآوی از گوشی های هوشمند Enjoy ۲۰ Plus ۵G و Enjoy ۲۰ ۵G در چین رونمایی کرد. گوشی هوشمند جدیدی به نام Huawei Y۹a اکنون در بازارهای جهانی ظاهر شده است. از نظر ظاهری ، Huawei Y۹a شبیه Enjoy ۲۰ Plus ۵G است، با این حال ، Y۹a یک گوشی ۴G LTE است و مشخصات آن کمی متفاوت است.

گوشی هوشمند Huawei Y۹a از طراحی تمام صفحه بهره می برد که نسبت صفحه به بدنه حدود ۹۲ درصد را نوید می دهد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ و یک سیستم دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی است. البته این گوشی هوشمند بسته به بازار با مشخصات کمی متفاوت ارائه می شود.



مشخصات و ویژگی‌های هوآوی Y۹a

گوشی هوشمند جدید هوآوی با نام Huawei Y۹a دارای یک پنل IPS LCD ۶.۶۳ اینچی است که رزولوشن کامل HD + ۱۰۸۰ ۲ ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد بلند ۲۰: ۹ را ارائه می دهد.

چیپست MediaTek Helio G۸۰ از Huawei Y۹a پشتیبانی می کند، در لیست رسمی این گوشی آمده است که مناطقی مانند خاورمیانه ، آفریقا و برخی کشورهای آسیای میانه نسخه ذخیره سازی ۸ گیگابایتی LPDDR۴x RAM + ۱۲۸ گیگابایت UFS ۲.۱ را با باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت دریافت می کنند. Y۹a برای این بازارها از فناوری شارژ سریع ۴۰W SuperCharge نیز پشتیبانی می کند. سایر مناطق یک حافظه RAM ۶ گیگابایتی LPDDR۴x RAM + UFS ۲.۱ ۱۲۸ GB دریافت می کنند که دارای یک باتری کمی بزرگ ۴۳۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ضعیف تر ۲۲.۵ وات است.

گوشی Huawei Y۹a از یک دوربین سلفی پاپ آپ ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۲ بهره می برد. ماژول دوربین دایره ای در پشت خود دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۱.۸ ، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با FOV ۱۲۰ درجه ، یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ و ۲ و سنسور ماکرو-مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۲.۴ است.



دستگاه از EMUI ۱۰.۱ مبتنی بر اندروید ۱۰ استفاده می کند، مانند سایر گوشی‌های هوآوی که اخیراً عرضه شده‌اند ، Y۹a فاقد پشتیبانی از برنامه‌ها و سرویس‌های Google است. از دیگر ویژگی های موجود در Y۹a می توان به حسگر اثر انگشت ، اسلات کارت NM SD ، پشتیبانی صوتی Histen ، جک صوتی ۳.۵ میلی متری ،پشتیبانی از دو سیم کارت ، ۴G VoLTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، بلوتوث ۵.۱ ، GPS ، USB-C اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Huawei Y۹a

هوآوی هنوز قیمت گذاری Huawei Y۹a را تأیید نکرده است و این گوشی هوشمند در سه رنگ مختلف Space Silver ، Sakura Pink و Midnight Black در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.