رئیس اداره پست تایباد و باخرز گفت: در حال حاضر عدم امکان ارسال بسته‌های پستی به خارج از کشور یکی از مشکلات اساسی پست در این دو شهرستان است.

عدم امکان ارسال بسته‌ به خارج از کشور مشکل اساسی پست تایباد و باخرز

به گزارش قدس آنلاین، برهان حقیقی  اظهار کرد: این مشکل سبب شده مردم برای ارسال بسته‌های پستی خود به خارج از کشور به مشهد مراجعه کنند که علاوه بر تحمیل هزینه‌های مازاد، زمان بر است و نارضایتی شهروندان را در بردارد.

وی ادامه داد: تاکنون از مراجع مربوطه در این خصوص پیگیری شده و پاسخی دریافت نشده است؛ گاهی شهروندان برای ارسال یک بسته زعفران مجبور هستند به مشهد بروند.

حقیقی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی درآمد مرسولات پستی در این دو شهرستان افزود: از ابتدای امسال تا کنون انجام خدمات پستی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد کاهش یافته؛ انجام کارها توسط اتوماسیون اداری و انتقال بسته‌های پستی درون شهری به وسیله روابط عمومی ادارات عامل اصلی این کاهش به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸ هزار و ۳۰۰ فقره خدمات پستی در این شهرستان ثبت شده و ۳۸ هزار مرسوله پستی از مناطق روستایی و شهری تایباد به مقصدهای مختلف ارسال شده است.

رئیس اداره پست تایباد و باخرز گفت: تعداد ۸۰۰ کارت هوشمند سوخت در باجه پستی این شهرستان برای دریافت متقاضیان به جا مانده بود که پس از تصفیه حساب کامل تحویل ثبت احوال شد.

وی مطرح کرد: بهتر است ادارات در شرایط کنونی که احتمال شیوع کرونا در تمام مناطق به صورت هشدار است جا به جایی بسته‌ها و پاکت‌های پستی درون شهری را به اداره پست واگذار کنند تا به این صورت از ترددهای بی جا جلوگیری شود.

حقیقی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ صندوق پستی در شهرستان‌های تایباد و باخرز نصب شده و هشت دفتر پیشخوان با مجوز رسمی در این شهرستان‌ها فعالیت دارند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.