انتخاب تخت خواب به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. انتخاب تخت متناسب با فضایی که در آن قرار دارید. تم رنگی که برای تخت خواب ست با سرویس اتاق خواب مد نظر قرار داده اید. ابعاد، شکل ایده پردازی تخت به صورت ساده یا فانتری، انتخاب سبک مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی و صدها پارامتر دیگر در زمان خرید تک خواب یک نفره پسرانه یا تخت خواب یک نفره دخترانه دخیل است.

برای دکور اتاق خود چه سرویس خوابی را انتخاب می کنید؟ مقایسه قیمت با یک کلیک

تخت یک نفره برای اتاق خواب دختر و پسرهای نوجوان ایده ال ترین انتخاب به شمار می آید. از سوی دیگر دختر و پسرهای دانشجو و جوان نیز می توانند با استفاده از یک سرویس خواب شیک و یک تخت خواب یک نفر به یک اتاق خواب لوکس و منحصر به فرد دست پیدا کنند. انتخاب تخت خواب به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. انتخاب تخت متناسب با فضایی که در آن قرار دارید. تم رنگی که برای تخت خواب ست با سرویس اتاق خواب مد نظر قرار داده اید.

ابعاد، شکل ایده پردازی تخت به صورت ساده یا فانتری، انتخاب سبک مدرن، کلاسیک و یا سلطنتی و صدها پارامتر دیگر در زمان خرید تک خواب یک نفره پسرانه یا تخت خواب یک نفره دخترانه دخیل است. از آنجایی که این امر صد درصد به سلیقه شما بستگی دارد در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا جهت آشنایی بیشتر شما با این محصول هر آن چیزی که در زمان خرید نیاز است را مطرح کنیم. پس با ما همراه شوید تا خاص تر از گذشته شبیه یک دکوراتیو حرفه ای دست به انتخاب بزنید.

تخت یک نفره پسرانه- تم رنگی

یکی از اصلی ترین پارامترهای که در زمان خرید تخت یک نفره پسرانه به آن بسیار توجه می شود تم رنگی آن محصول است. از آن جایی که برخی رنگ ها به صورت اسپرت مد نظر قرار داده می شود انتخاب خیلی سخت و پیچیده نیست و شما از یک تخت خواب می توانید برای دیزاین اتاق خواب دختر و پسر خود به صورت ست بهره بگیرید. در هر صورت رنگ های اصلی که برای دیزاین اتاق خواب پسرانه از آن استفاده می شود عموما طوسی، سرمه، آبی تیره و قهوه ای است. غالبا رنگ های سفید و مشکی به صورت مشترک کارایی دارند.

رنگ های صورتی و ارغوانی را بیشتر برای دیزاین کردن اتاق خواب های دخترانه مورد استفاده قرار می دهند. از آنجایی که بهره گیری از روتختی، بالشت های فانتزی و شال مبل هم در تعین تم رنگی تاثیر گذار است به شما توصیه می کنیم از تم های رنگی تیره و هم راستا با رنگ تخت خواب خود برای اتاق خواب فرزند پسر خود بهره بگیرید.

تخت یک نفره دخترانه- تم رنگی

همان طور که می دانید دخترخانم ها به رنگ صورتی بسیار علاقه مند هستند پس در زمان خرید با انتخاب این تم رنگی می توانید بسیار آن ها را خوشحال کنید.

زمانی یک تخت خواب شیک بودن خود را به رخ می کشد که سایر پارامترهای به کار گرفته شده در فضا با این تم رنگی هم خوانی داشته باشند. به عنوان مثال به تصویر ارائه شده دقت کنید تم رنگی که برای این سرویس خواب در نظر گرفته شده است صورتی است و دوم تم رنگی صورتی مشابه به صورت تیره و روشن برای رو تختی و بالشت های روی تخت خواب استفاده شده است تا خیلی تشابه رنگی سبب برهم خوردن نظم اتاق خواب نشود.

از سوی دیگر رنگ خردلی برای این فضا به کار گرفته شده است تا این تضاد سبب جلوه دادن بیشتر دکوراسیون شود. پس شما با خرید یک تخت خواب شیک بسته به علاقه مندی فرزند خود با یک تم رنگی ایده ال می توانید انتخاب های مشابه دیگری را هم راستا با این امر برای به تصویر کشیدن بهتر اتاق خواب مد نظر قرار دهید.

تخت خواب یک نفره- سبک دکوراسیون

 پارامتر مهم دیگری که بعد از تم رنگی می توان به آن توجه کرد سبکی است که در دکوراسیون مد نظر قرار داده می شود. اگر از محصولات چوبی می خواهید بهره بگیرید باید به شما بگویم بسیار خوش سلیقه هستید زیرا این قبیل محصولات عموما برای دکوراسیون های کلاسیک و در برخی مواقع مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

تم های رنگی که برای مصنوعات چوبی در نظر گرفته می شود بسیار گسترده است اما در سبک کلاسیک عموما از رنگ های تیره استفاده می شود. برای دیزاین اتاق خواب با سرویس خواب چوبی به سبک مدرن از هر تم رنگی می توان استفاده کرد.

تفاوت چوب های که در چیدمان مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد در چیست؟ اگر شما می خواهید برای دکوراسیون مدرن خود از یک تخت خواب شیک یک نفره بهره بگیرید نیاز است قدری ایده پردازی آن را متفاوت تر دنبال کنید.

برفرض شما می توانید شبیه تصویر ارائه شده تم های رنگی روشن را در قدم اول مد نظر قرار دهید و در گام بعدی از طرح های مدرن مثل تخت خواب های کشو دارد و تخت خواب های که همراه با کتابخانه طراحی می شوند بهره بگیرید. این را به یاد داشته باشید که سبک کلاسیک با استفاده از چوب های منبت کاری شده به تصویر کشیده می شود که سبب می شود قدری قیمت تمام شده محصول برای شما بیشتر تخمین زده شود.

تخت خواب یک نفره- کودکانه

از آنجایی که تخت خواب های یک نفره بسیار متنوع است شما برای افراد جوان، نوجوان و یا حتی کودکان خردسال خود می توانید یک تخت خواب متمایز خریداری کنید. همان طور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید تخت خواب های که برای بچه های خردسال در نظر گرفته می شود قدری فانتزی تری است و قدری ارتفاع آن بلند تر است.

از سوی دیگر اندازه این قبیل تخت خواب ها نسبت به تخت های نوجوانان و جوانان کمتر است و با سایز کوچک تری برای شما قابل تهیه است. سایز این تخت خواب ها استاندارد است و عموما تا سنین نوجوانانی قابل استفاده است. از آنجایی که قدری ارتفاع بلند تر در نظر گرفته می شود شما می توانید از فضای زیرا تخت به عنوان یک محصول کارآمد بهره بگیرید. برخی از افراد ترجیح می دهند از تخت خواب دو طبقه استفاده کنند که به صورت کشویی به یک تخت دیگر تبدیل می شود. برخی دیگر تمایل دارند از فضای زیر تخت برای جایگذاری وسایل بدون نیاز به هیچ کمد و کشویی استفاده کنند.

تخت خواب یک نفره – جوانان

اگر دانشجو هستید و تمایل دارید یک اتاق خواب لوکس را برای مطالعه سال تحصیلی جدید خود مهیا کنید به شما توصیه می کنیم یک تخت خواب یک نفره فانتزی و شیک را برای این منظور در قدم اول برای خود خریداری کنید. سپس با خرید سایر پارامترهای چوبی مثل میز کار، میز توالت و کتابخانه یک دکوراسیون شیک را برای خود به تصویر بکشید. از آنجایی که دخترخانم ها و آقا پسرها بیشتر از هر چیزی به سبک سرویس خواب خود اهمیت می دهند باید بگویم برای این قشر از جامعه عموما سرویس خواب های مدرن با شکل و طرح های متفاوت و متمایز در نظر گرفته می شود. سایز های کوچک یک نفره یا تخت خواب های یک نفره با سایزی تقریبا دو نفره انتخاب های است که با سبک های بسیار متفاوت در پیش روی شما قرار دارد. با استفاده از میز پذیرایی مشابه با تخت خواب خود و چند شال تخت و چند کوسن شیک می توانید ایده پردازی بی نظیری را به تصویر بکشید. اگر سبک مدرن مد نظر شما است می توانید از تخت های ساده که اصلی ترین مولفه های سرویس خواب های مدرن به شمارمی آید بهره بگیرید. حال اگر تمایل به دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی دارید باید قدری بیشتر هزینه کنید زیرا قیمت این دو محصول نسبت به تخت های مدرن قدری گران تر است.

کلام آخر پیرامون تخت خواب تک نفره

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید تخت خواب های تک نفره نمونه های بسیار متفاوتی را در بر گرفته اند. شما می توانید از تخت خواب تک نفره پسرانه برای دیزاین کردن اتاق پسر نوجوان خود یا از تخت خواب های یک نفره دخترانه متناسب با سلیقه وی برای دکوراسیون کردن اتاق خواب فانتزی دختر خود بهره بگیرید. این امر منتهی به اتاق خواب های نوجوانان نمی شود زیرا اتاق خواب های جوانان را که درسنین بالاتری به سر می برنند نیز می توانید با استفاده از یک تخت خواب یک نفره دنبال کنید. برای این منظور کافی است قدری با نگاهی متفاوت تر به عناصر چوبی توجه کنید.

خرید تخت خواب های چوبی، پارچه ای و یا حصیری انتخاب های است که در پیش روی شما قرار دارد. البته که سرویس خواب های چوبی ماندگاری و طول عمر بیشتری را برای شما فراهم می کند. از سوی دیگر می توانید متناسب با تم های رنگی که به آن علاقه مند هستید دست به انتخاب بزنید. بر فرض شما می توانید رنگ بنفش تیره را با ترکیب کاغذ دیواری سفید مشکی یا مشکی بنفش برای دکوراسیون کردن اتاق خواب های خود مد نظر قرار دهید. انتخاب آباژوری هم راستا با این تم رنگی یا چند گلدان گل طبیعی نیز امری است که سبب جلوه دادن بیشتر به اتاق خواب لوکس شما می شود. امید است مطالب ارائه شده پیرامون آشنایی بیشتر با تخت خواب های یک نفره مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و شما نیز از این پس با فکر باز تری نسبت به گذشته محصول ایده ال خود را به خانه مهمان کنید. اگر شما هم از انتخاب خود تجربه های متفاوتی را کسب کرده اید می توانید بادوستانتان در بخش نظر سنجی به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.