پذیرش دانشجو در خوابگاههای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد با گواهی تایید سلامت امکان پذیر است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خطر کرونا سلامت دانشجویان در محیط خوابگاه و کلاس‌های درس را تهدید نمی‌کند.

پذیرش دانشجو در خوابگاه‌های مشهد با گواهی سلامت میسر است

به گزارش قدس آنلاین،  معاون فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه  علوم پزشکی مشهد گزارش داد: برای سال تحصیلی جدید هفت خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰ درصد اتاق‌ها آماده پذیرش دانشجویان این دانشگاه است.
دکتر فاطمه محرری افزود: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی در سال تحصیلی جدید برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ورود همراهی دانشجویان به خوابگاه‌ها ممنوع اعلام شده است.
وی از اجرای طرح پزشک در خوابگاههای دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت رفع دغدغه‌های دانشجویان و والدین و حفظ سلامت خوابگاهیان و کارکنان خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کلاس‌های تئوری در دانشگاهها به ‌صورت غیرحضوری خواهد بود و فقط کلاس‌های عملی به ‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
وی گفت: آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه علوم پزشکی مشهد  از ۱۵ آبان و برای دانشجویان در حال تحصیل از ۲۹ شهریور ماه خواهد بود.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیش از ۹ هزار دانشجو و ۲۳ هزار کارمند بهداشتی و درمانی و ۴۷ مرکز تحقیقاتی هم‌اکنون به عنوان قطب پزشکی در شمال شرق کشور مطرح است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.