سرپرست امور آبفای رشتخوار از دو پروژه در حال اجرا با اعتبار 30میلیارد ریال به منظور تامین پایدار آب شرب سه روستا در این شهرستان خبر داد.

آب شرب ۲۴۰۰مشترک روستایی  رشتخوار با ۳۰میلیارد ریال اعتبار پایدار می شود

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، محمدجواد نجفی این روستاها را "باسفر"، "عمید" و "علی آباد دامن" با دو هزار و۴۰۰مشترک اعلام کرد و افزود: این تعداد پروژه با ۳۰میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا می باشد.
نجفی اظهار داشت: پروژه روستاهای باسفر و عمید که تحت پوشش مجتمع باسفر قرار دارند شامل اصلاح شبکه توزیع آب به طول ۱۰کیلومتر می باشد که تاکنون شش کیلومتر آن اجرا و یک باب مخزن ذخیره به ظرفیت هزار مترمکعب هم احداث شده است و پیش بینی می شود تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.
به گفته وی کار حفر یک حلقه چاه جدید هم در روستای "علی آباد دامن" با هدف افزایش توان تامین آب روستائیان آغاز شده است.
محمدجواد نجفی همچنین با اشاره به ۵۷روستای تحت پوشش آبفای رشتخوار، رسالت این امور را تامین آب شرب مشترکان دانست و متذکر شد: وظیفه تامین آب دام برعهده جهاد کشاورزی است.
نجفی در ادامه بر تعویض فیلترهای سه دستگاه تامین آب شیرین در شهر جنگل تاکید کرد و گفت: برای دو دستگاه فیلتر لازم تهیه و در کنار آن نسبت به اجاره مقطعی چاه از آستان قدس رضوی اقدام شده است.
لازم به ذکر است اکبر احمدپور نماینده مردم شهرهای خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی اخیرا، مهمترین و اساسی ترین مشکل این شهرستان را کمبود آب آشامیدنی اعلام  و خواستار اقدام دولت و وزارت نیرو برای رفع این مشکل شده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    شهرستان جنگل 20ساله که باکم آبی روبه رویه مسئولین خواب بودن دجنگل بخش رشتخوار ه هیچکاری برای جنگل نکردندجاده نیمکاره مانده آسفالت نکردند