فرمانده انتظامی یزد گفت: در شبانه روز گذشته با تلاش ماموران ۶۳۵ کیلوگرم موادمخدر که شامل ۶۲۴ کیلوگرم تریاک و بقیه هرویین است از یک دستگاه خودرو عبوری درجاده های این استان کشف شد.

کشف 635 کیلوگرم مواد مخدر در یزد/ اشرار مسلح فرار کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی متوجه شدند که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد افیونی را از طریق جاده‌های استان به دیگر نقاط کشور دارند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به تشکیل چند تیم عملیاتی از ماموران پلیس و رصد اطلاعاتی دقیق و شناسایی خودرو سوداگران مرگ ،ادامه داد: ماموران خودرو تویوتای دوکابین مربوط به سوداگران مرگ را در یکی از جاده اصلی مشاهده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی یزد خاطرنشان کرد: اشرار مسلح با مشاهده ماموران پلیس اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کردند و زمانی که با حجم بالای آتش متقابل پلیس مواجه شدند با استفاده از تاریکی هوا و ناهمواری‌های اطراف با به جای گذاشتن خودرو به سمت ارتفاعات فرار کردند.

بهدانی فرد با بیان اینکه در بازرسی از خودرو محموله مواد افیونی کشف شد تصریح کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۱ تن انواع مواد مخدر در بازرسی از خودروهای عبوری در استان کشف شده است.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر نیز مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.