همدان- رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: احتمال لغو برگزاری یازدهمین جشنواره شیره پزی «مانیزان» به سبب شیوع ویروس کرونا، وجود دارد.

احتمال لغو برگزاری جشنواره شیره‌پزی «مانیزان» در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی میراث فرهنگی  شهرستان ملایر ابراهیم جلیلی درخصوص تصمیم نهایی برگزاری یازدهمین جشنواره شیره پزی «مانیزان» با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تصمیم گیری برای برگزاری این جشنواره مانند دیگر جشنواره‌ها به نظرات ستاد کقابله با کرونا وابسته است.

جلیلی ادامه داد: برای برگزاری جشنواره دو مشکل وجود دارد که یکی تجمع مردم و دیگری تاریخ برگزاری این مراسم و همزمان شدن آن با ماه صفر است که بر همین اساس احتمال دارد جشنواره شیره پزی «مانیزان» برگزار نشود.

وی با بیان اینکه این موضوع را به دستگاه‌های مرتبط و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منعکس می‌کنیم، افزود: هنوز لغو این جشنواره مشخص نشده اما احتمال اینکه با شرایط پیش رو جشنواره برگزار نشود، زیاد است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با اشاره به اینکه ممکن است، بازارچه آن برگزار شود اما جشن آن خیر، اضافه کرد: زیرساخت‌های آن به لحاظ تأمین آب، جایگاه و سایر مواردی از این دست، تکمیل شده اما برای ادامه و تکمیل دیگر زیرساخت‌های آن، درخواست اعتبار کرده‌ایم اما هنوز اعتباری به ما تخصیص داده نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.