گیلان- استاندار گیلان گفت: دولت تصمیم دارد تا با پشتیبانی مالی، حجم کار در عملیات احداث راه آهن رشت _ آستارا را افزایش دهد.

پشتیبانی مالی دولت از راه آهن رشت - آستارا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع، اظهار کرد: باید از منابع موجود در داخل استان گیلان بیشترین استفاده را برای تحقق شعار "جهش تولید" داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا واحدهای راکد و نیمه راکد را به واحدهای فعال تبدیل کنیم، ادامه داد: آستارا ظرفیت های ارزشمندی دارد که میهمان نوازی مردم این خطه در کنار موهبت های خدادادی سبب شده است تا میزبان گردشگران داخلی و خارجی باشد.

زارع در بخش دیگر سخنان خود به موقعیت مرزهای دریایی، ریلی و زمینی این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: با تکمیل راه آهن رشت – آستارا، کریدور شمال – جنوب تکمیل می شود که در اقتصاد ملی بسیار اثرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه موقعیت ژئوپولوتیکی آستارا سبب می شود تا ملزم به توسعه روابط با کشورهای حاشیه دریای خزر شویم، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید برنامه هایی دارد تا با پشتیبانی مالی، حجم کار در عملیات احداث راه آهن رشت _ آستارا را افزایش دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    0 0
    در مورد اهمیت بسیار بالای این پروژه باید با رهبری صحبت شود و به خاطر منافع بسیار بالای آن و نیاز به ارز ورودی از طریق روابط ترانزیتی این راه آهن ، باید درخواست دریافت وام از صندوق ذخیره ارزی بشود ! - اهمیت این راه آهن بسیار بالا است و سودآوری آن هم از همین امروز واضح است ، تاخیر در اجرای این پروژه به هر دلیلی ( خصوصا دلایل مالی ) آسیب زننده است !!