رشت - مدیر کل پست گیلان گفت : از ابتدای شیوع کرونا ارسال بسته و امانات پستی افزایش ۳۰۰ درصدی داشته و بعد از استان تهران رتبه دوم را از این لحاظ در کشور داراست.

امانات پستی در گیلان ۳۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پست گیلان ،مهدی فخربین سبحانی با اشاره به تلاش مضاعف پرسنل شرکت پست استان در ایام شیوع کرونا افزود: ایثارگری و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی این کارکنان موجب شده، بخش زیادی از مشکل ارسال و تحویل خریدهای غیرحضوری مردم در سراسر کشور حل شود.

وی حذف سفرهای مکرر غیرضروری و تسهیل دسترسی مردم به خدمات دستگاه های اجرایی و کاهش مواجهه حضوری در زمان شیوع کرونا را از جمله مزیت های پست عنوان و بیان کرد: در دوران شیوع کرونا  خدمات پستی و نقش آنها در تسهیل انجام امور، رضایتمندی مردم را افزایش داده و منجر به تسریع در تحقق اهداف حقوق شهروندی در نظام اداری شده است.

مدیرکل پست گیلان گفت: پرسنل پست استان در سه شیفت و بصورت شبانه روزی با رعایت تمام پروتکلهای بهداشتی از قبیل  ضدعفونی مرسولات پستی، تجهیزات و ماشین های حمل مرسولات و سطح ادارات پست در استان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش بسزایی در کاهش شیوع کرونا و خدمات رسانی به مردم در استان داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.