۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 719463

استاندار تهران درباره آخرین وضعیت کرونا در استان تهران گفت: وضعیت در استان تهران تغییری نکرده و شرایط قرمز و سینوسی است. در حقیقت تغییری در وضعیت استان تهران نداشته‌ایم.

وضعیت کرونا در استان تهران سینوسی است

قدس آنلاین:انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کرونا در استان تهران گفت: براساس گزارشی که به دست ما رسیده تا روز گذشته ۳۱۰۰ نفر در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵۰ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

وی افزود: تعداد مرگ و میر قطعی ناشی از کرونا در روز سه شنبه ۳۶ نفر بوده است.

استاندار تهران درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی به ویژه مترو گفت: استفاده از ماسک در مترو بالای ۹۵ درصد است و شهروندان این مساله را به خوبی رعایت می‌کنند، ‌اما فاصله‌گذاری اجتماعی به دلیل جمعیت زیاد در مترو نمی‌تواند به خوبی رعایت ‌شود که این مساله اجتناب‌ناپذیر است.

محسنی بندپی در خاتمه درباره تامین واکسن آنفلوآنزا برای استان اظهار کرد: با شروع پاییز و افزایش بیماری‌های تنفسی و ریوی و شیوع آنفلوآنزا این نگرانی وجود دارد که با افزایش روند بیماری کرونا و یا بستری شدگان روبرو شویم اما با تدابیری که اتخاذ شده است و افزایش توزیع واکسن آنفلوآنزا نسبت به سال گذشته این امیدواری وجود دارد که بتوانیم بیماری آنفلوآنزا را مدیریت کنیم و کرونا را نیز با رعایت پروتکل‌ها، ‌فاصله گذاری اجتماعی‌،استفاده از ماسک و شست و شوی دست و جلوگیری از تجمعات غیرضرور مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.