کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه گفت: یکی از خیرین این شهرستان در قالب ارائه بورسیه برای رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در تربت حیدریه از آن‌ها حمایت مالی کرده و این ایده را در راستای کمک مومنانه اجرا کرده است.

حمایت مالی یک خیر از رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، آرزو علومی اظهار کرد: همزمان با برگزاری کنکور سراسری، یکی از خیرین این شهرستان در قالب ارائه بورسیه برای رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری در تربت حیدریه از آن‌ها حمایت مالی کرده و این ایده را در راستای کمک مومنانه اجرا کرده است.

کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه ادامه داد: چنانچه رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری دانشگاه‌های تربت حیدریه شامل دانشگاه عالی، علوم پزشکی، آزاد، پیام نور، فنی و مهندسی و فرهنگیان  را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند، به مدت چهار سال جایزه تحصیلی هر ماه ۲۵۰ هزار تومان را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اما اگر رتبه‌های زیر هزار در سایر مناطق  پذیرفته شوند به مدت یک سال هر ماه ۲۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

علومی با بیان اینکه این خیر نیک‌اندیش در آستانه عید سعید فطر هدیه نقدی به ۴۲۲ دانشجوی کم‌بضاعت دانشگاه‌های تربت حیدریه اهدا کرد، ادامه داد: مبلغ اهدایی ۶۳۳ میلیون ریال در قالب کارت‌های هدیه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی بود.

کارشناس بنیاد خیرین حامی دانشگاه تربت حیدریه با بیان اینکه کارت‌های هدیه به دانشجویان دانشگاه‌های دانشگاه تربت حیدریه، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشکده فنی و حرفه‌ای، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان اهدا شد، گفت: این هدایا در قالب یک پیامک به شماره تلفن همراه دانشجویان مورد نظر اعلام و سپس به آن‌ها تحویل داده شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.